Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, mai 11, 2004

tudengi kevad

Täna ma istun ja sõidan koos ümbritsevaga samas rongis..tšuhh tšuhh
Tegelikult on see ime, kuna tavaliselt ma kellegiga samas rongis pole, vaid pigem sõidan mõne eriskummalise masinaga omapäi
Ühesõnaga on Eva end mõneks ajaks toonud reaalsusesse selleks, et olla tubli tudeng,süüa tudengieinet :p, käia loengutes, elada nagu tudengile kohane (krt seda poleks pidanud kirjutama...)ja õppida õppida õppida
Teoorias ma õpin, praktikas vahin juba mitmendat tundi arvuti kuvarit ja hävitan silmi. nohin, peavalu, hetkeline eufooria, järgmise hetke crash..lihtsameelsus, kuid teadmine, et peab lugema raamatut nimega "Teadusrevolutsioonide teooriad". Lihtsameelsuse tulemusel ei mõista ma ei üht ega teist sõna pealkirjas, veel vähem mõistan ma loengutes räägitavat. kui keegi vaid mõne labase nalja teeb, suudan ma pärast hetkelist pausi aru saada ja totakalt enda kraaksuva häälega kaasa naerda. jah, mul on hääl ära
just sinna on nad neiu Maiste viinud.
ja kui vastata küsimusele: kas sa oled viimasel ajal liiga palju sotsiaalelu elanud? siis jah, vastata tuleb piinlikult jaatavalt. sest ma tean, et peaks jalutuskäikude, kraalis jalakõlgutamiste,lillelõhna nuusutamise asemel olema pea raamatus ja selle tulemusel endale varsti prillid hankima (no aitäh), aga see viimane variant ei tundu kuidagi moodi isuäratav
seega...üritan ma need asjad lihtsalt kuidagi tasakaalus hoida, nähes, et võilillede jälgimine õues viib raskusega kaalu sügavamale, aga oh well
nüüd...prääks ja aitab kah esimese korra jaoks

1 Comments:

  • At 11:38 PM, Anonymous Anonüümne said…

    sellisel juhul, pean osa süüst omaks võtma, sest mina olen väga palju sind tõuganud seda sotsiaalelu elama, nimelt kõikide nende jalutuskäigude näol. aga...sa vist ei ole mu peale erit pahane..ega ju?

     

Postita kommentaar

<< Home