Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, juuli 18, 2006

Teie suve-Eva

Suvi noh. Suvi enda täiuses. Aktiivsed suvetegevused, naer, autoga ringi sõitmine, rammestus ja uni kõrvalistmel. Ma võin olla ikka äärmiselt ignorantne kõrvalreisija, jäädes lihtsalt rahus magama kui teine inimene peab teed jälgima ja juhtima. Õnneks mul lubatakse seda teha, ja arvestatakse mu konstantse väsimusega. Ime isegi, ma küll nii hea inimene vist poleks. .. aga mõni inimene on, rohkemgi kui hea
Aga suuremal-vähemal määral käivad väsimushood küll üle minu, ja ma ei teagi, mis neid põhjustab. Äkki tõesti see, et Eva on saanud liigselt värsket õhku...igastahes pidev rammestus on peal. Samas, ise on säärases rammestuses tõsiselt mugav olla, ma ei kurda. Teistele võin ma ainult aeg-ajalt tunduda liigselt uimane.
Üldiselt on käsil tõeline puhkus ja mulle tundub, et ma olen sellega nii ära harjunud, et ei teagi, kas vähe plaanipärasemalt, graafiku alusel enam elada oskaksingi. Või siis tahaksin. Fakt on see, et pole kaua olnud nii vaba suve. Kui nüüd Rahva Raamatusse tööle hüppan, ei tea mis saab. Peab lihtsalt teisiti jälle ära harjuma.

Ja vabas suves on veel asju tulemas. Nagu folk, kasvõi või kanuumatk äkki. Või Tartu või suvila (loads of it) või Reggae Festival või Ultima Thule. Ja siis on ilusad ja head inimesed ja Ilus ja Hea inimene. Võiks ju öelda, et võib rahul olla?
(....loomulikult seda siis kui unustada kohustused)