Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, juuni 11, 2006

Tänased emotsioonid:


Aaaaaarrrrggggghhh! Persse!!
Kuratlik sess ja kuratlikud esseed, mida peab tegema ja millest ma muhvigi ei jaga. Ma enam ei jõua, sess on end minu jaoks täielikult ammendanud, isegi et teha on jäänud vaid paar asja. Puudub inspiratsioon, kuigi ma tean, et pean.

Käin närviliselt toas ringi ja aeg-ajalt karjatan. Hädaldan. Rahunen.
...ja söön suhkrurohket kondenspiima, oodates energiatungi.

Õues on päike ja mina tahaks olla väike, muru sees, võilille taga peidus

Head päeva!

3 Comments:

  • At 11:53 PM, Blogger suagatha said…

    mmmm kondenspiim... ma karjatan ja loobin asju ka ja istun hädaldades köögipõrandale maha aga vein ja hommikune slivovice aitab natuke

     
  • At 12:45 AM, Blogger L said…

    miu, magamine aitab ;)
    ja joomine...

     
  • At 12:51 AM, Blogger MustMarker said…

    mmm..jaaa
    seda süümekateta joomist ma ootan, ootan, ootan

     

Postita kommentaar

<< Home