Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, aprill 13, 2006

Hmh. Elu on lill...natukene..
Inimesed suudavad mind enda eksistentsiga viimasel ajal pea ainult rõõmustada, ma ei tea mis värk on. Lihtsalt mõned inimesed on mulle ääretult kallid, need, kes on olnud niiviisi juba pikemat aega ja kes (näiteks) sünnipäevaks ääretult toreda blingiva asja meisterdavad või kes lihtsalt on Olemas, need, keda vähem on tundnud, aga (näiteks) kelle sõnumit keset päeva on nii Hea saada, kes oskavad momendiga ilusama naeratuse esile tuua.
Selliseid inimesi on vaja.
Ja ma tahan lihtsalt kulgeda, koos nendega, veel pikka aega. Ja nagu näha, ka mu laused kulgevad sama pikalt.
Päike muudab ka asjad ilusamaks.
Nüüd on tulemas üks vaiksem nädalalõpp võib-olla. Mul pole suuremaid plaane, nii nagu nt järgneva kolme nädala kohta. Ootan veidi seltskondlikkust ja ootan pikemaid ja sügavamaid vestlusi, kogu melu sees.
Ja mida teie ootate ? :P

2 Comments:

  • At 6:09 PM, Blogger MustMarker said…

    hih :)
    omletti võid sa ju saada
    päikest on ka natuke või rohkem
    parte saab kadriorgu minna imetlema

    nääda siis kui lihtne...peaaegu

     
  • At 8:53 PM, Blogger rinuljok said…

    hambad laiali murul vedelemist ja keset päeva süüdimatult veinitamist! Armunud oleks ka tore olla, siis kui õunapuud õitsevad...;)

     

Postita kommentaar

<< Home