Võilille märkimisväärsed mõtted

kolmapäev, jaanuar 25, 2006

Ok, mina ei oska kirjutada
Ma enam ei oska. Juba mõnd aega pole osanud, pole olnud rahul. Mis mõtet on kirjutada juhtumistest või emotsioonidest või Tunnetest, ma ei saa aru. Ma lihtsalt leian, et need pole kellelegi niiviisi vajalikud.

Tegelikult, oleks ju tore kirjutada midagi, mingi märksõna, siis kui midagi eriti grandioosset või eriti masendavat on hetk tagasi juhtunud. Aga ma satun niivõrd harva arvuti juurde, veel harvem õigetel hetkedel, et pärast kaotab asi enda aktuaalsuse.

Deemet küll

Ja tegelikult mulle ju meeldib kirjutada. Kirjutada mitte millestki. Kirjutada mitte millestki ja tühjusse.
Ma nüüd mõnd aega mõtlen, milline peaks üks blog olema või kas seda üldse vaja on. Endale ausalt öeldes oleks vaja, sest täiesti kummastav on lugeda millestki, mis juhtus ütleme aastal 2004. Ömming-ämming

Atsihh

3 Comments:

  • At 9:27 AM, Blogger Triste said…

    Terviseks!

     
  • At 11:05 AM, Blogger MustMarker said…

    aitäh aitäh
    tervist ikka vaja :)

     
  • At 3:07 PM, Blogger skisosiil said…

    jaa....gaah. mul ka samasugune põud. kui ka tekib idee, siis ei ole kuskil kirjutamis-asja läheduses :(

    kurb on, et enam kirjutada ei oska.

    aga muide, tähh soovide eest :) see oli hästi kirjutatud.

     

Postita kommentaar

<< Home