Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, november 06, 2005

Kui nüüd tõsisemalt mõelda ja sekka öelda enda arvamus äsja toimunud peo kohta, siis ma ei saa täpselt aru, mille üle inimesed nii tohutult rõõmutsevad. Minu jaoks oli see suht mõtteTA pidu, mille mõtet ma küll vahepeal püüdsin leida ja võib-olla leidsingi, aga siis see taaskord kadus. Põhiliseks häirivaks teguriks jäi neil hetkil see koht, kus see toimus, see koht polnud kuidagi üldse õige. Seda mainisid õhtu jooksul ka paljud teised, eriti arutlesime me selle üle Kairiga ja ei suutnud isegi mitte kella kahe paiku öösel veel aru saada, kuhu me sattunud oleme. Aga noh, we think alike anyways.
Positiivsemateks külgedeks olid mõned lühivestlused, mis enda katkendlikkusest siiski head olid, positiivseks oli samuti meie filosoof gängi nägude nägemine - see, et me oleme siin siiski kõik olemas. See kuidagi lisas kindlust ja head meelt. Ja võib-olla oligi viga minus, sest mitmeid kordi kui ma olin kuidagi vaikseks jäänud, tulid paljud inimesed mind "lahingusse" kaasa kiskuma, küsivad näod ees, mis nüüd minuga lahti on, üpris üllatav. Ja hea tunne. Hea tunne, et keegi näeb.

Ja veel võib-olla seda, et ma olen viimasel ajal harjunud olema tähelepanu keskpunktis või üks tähelepanu keskpunktidest. On teatavas õhkkonnas nii juhtunud. Ja kui ma olen väsinud, ei jõua ma seda olla, kuigi võiks, aga sel hetkel ie leia ma mõtet. Ja siis ma lihtsalt olen ja ei viitsi ka pingutada. Sest ma olen omade sees. Ja sisimas olen ikka lõpuks pisut pahane.
Ning seltskondade segunemine on ikka veel pisut veider asi.


pisut ausust teie päeva

7 Comments:

  • At 11:24 PM, Blogger L said…

    ehh...

     
  • At 12:25 AM, Blogger L said…

    ei näe ma mingit eufoorilist rõõmutsemist, näen vaid rahulolu nendest postitustes, msi olnud on selle peo kohta. ja noh, mis teha et peo mõte sulle kaduma läks, ei oska midagi öelda. pean vaid mainima, et mida vähemaks peolisi jäi, seda paremaks fiiling läks ning minu lemmikmomendid sellest õhtust ongi need hilisõhtused/varahommikused, kus kõik soppidesse kadunud inimesed kuidagi üheks said. niiet varasem lahkumine jätab kahtlemata teise mulje toimunust (nagu see pahatihti alati juhtuma kipub).

    muud miskit.

     
  • At 1:35 AM, Blogger MustMarker said…

    mnjaa. selles on õigus. ei osanud arvatagi, et see pidu nii pikaks venib. muidu on tihti need varahommikused hetked tõesti head, parimad.
    aga minu ja kairi lahkumishetk oli, vähemalt tol hetkel, ka päris õige. kõik olid nii ära vajunud

     
  • At 11:07 AM, Blogger skisosiil said…

    eks minagi mõtlesin mitmel korral, et nüüd epab tõesti koju minema. seda enam, et mind oodati. aga ikkagi lükkasin pidevalt seda hetke edasi. ega minagi mingit eufoorilist õnne tundnud, oli tolleks hetkeks juba liiga väsinud ja nagu pidudest ikka on ka seekord paar kohta mis ajavad kukalt kratsima ja mõtlema, et mis see nüüd oli. aga miks mina seekordset koosviibimist hindan, et mulle astusid seekord lähemale paar inimest, kellega varem oli ainult huumorit vahetatud. getting to know and stuff mida sa pidevalt propageerid. mnajh. niipalju siis ka minu poolt.

     
  • At 6:54 PM, Blogger MustMarker said…

    kes need paar inimest olid ka, kellega pisut rohkem said jutelda?

     
  • At 6:34 PM, Blogger skisosiil said…

    hmh...tommi ja annika olid ühtedeks. keskit oli veel, aga see hakkab juba hajuma. eks seda 'rohkemat' oli küll suht vähe aga ta toimus teisel tasandil.

     
  • At 6:35 PM, Blogger skisosiil said…

    hajuma - ununema

     

Postita kommentaar

<< Home