Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, september 13, 2005

Hea päev.
Täna olin ma koolis. Täna oli koolis nii palju teisi toredaid inimesi, minu kõrvalt loomulikult. Täna sai tutvutud mõne uue filosoofiga, ja mulje pole kaugeltki mitte halb. Meie ja Lost Continent, nemad ja Lost Continent. Meie ja nemad, me peaks seda rohkem tegema. Eriti imponeerib mulle see, et üks uutest Mõtlejatest kannab nime Sebastian, sest see lihtsalt on nii ilus nimi, ja mu õepojal on sama nimi. Mu õepoeg on jumalast muhe, EHI Sebastian tundus muhe ja toredate lokkidega. Üleüldse, mul on tõeline (põlve)nõrkus lokkidega poiste suhtes, nende lokkide suhtes siis esmalt. Ja ausalt öeldes, kõik Sebastianid peavad lihtsalt muhedad olema. Nii et Marit, loomulikult paned sa enda poja nimeks Sebastian. See oli kokkuvõte :)
Täna ma shoppasin kiirkäigus. Kellelgi pole kunagi aega shopata ja ega pikaajaline shoppamine polegi tervislik. Selle kiirusega suutsin endale leida ülistiilsed, naljakad, šekšikad šaapad (ei, mitte kontsaga) Hea päev
Külastasin õde. Hea, kodune, rahulik tunne üle pika aja. Ja lapsed on ilusad ja huvitavad loomad. Tihtipeale kordi targemad kui mina.
Täna oli veider päev. Tänasel ööpoolikul kui koju jalutasin, lõi mulle külge täiesti tundmatu tüdruk/naine tänaval. Täiesti kummaline ja täiesti võõristav tunne minu poolt siis. Ei, ma ei olnud Kraali suundumas nagu tema & co, ka mitte väiksema kutse peale, ma olin sel hetkel veel enam suundumas koju. Ei, ma ei soovinud temaga pidutseda, jah, ma lähen hommikul loengusse, tööle. Ma tõesti töötan Universaalis, no jäta see siis meelde kui soovid. Selles mõttes, et ma võin flirtida kellega tahes, kui on intrigeeriv inimene, siis ka naisega, aga sinna see ka jääb.Ilmtingimata

Nüüd ma lähen magama. Ja tegelikult on paljud asjad elus praegu täiesti head, seda head on lihtsalt raske siia mehhaaniliselt toksida, see hea on minu silmades ja mu olekus. But here you are, my list of the day

8 Comments:

  • At 8:27 AM, Blogger L said…

    eile oligi vist siis huvitavate inimeste päev nagu ka mina kirjutasin. aga jah, filosoofid on toredad ka :D

     
  • At 8:01 PM, Blogger Triste said…

    Mulle meeldib ka see nimi. Tundub, et meil läheb Maritiga veel sõjaks:P

     
  • At 10:18 AM, Blogger L said…

    a kesse keelab teil mõlemil oma poega sebastianiks kutsuda? mis siis nimekaimunduses halba on?

     
  • At 10:19 AM, Blogger L said…

    ahjaa, ma tahaks seda ka ära märkida, et mulle ka meeldib see nimi väga ;)

     
  • At 11:33 AM, Blogger Triste said…

    Laste nimeks võivad siis saada Sebastian I, Sebastian II ja Sebastian III. Või hakkame neid venepäraselt isanimede järgi kutsuma

     
  • At 4:17 PM, Blogger L said…

    heh, jah... see kes esimesena sigitab võidab! and the race begins!!! :P irw.

     
  • At 7:42 PM, Blogger Triste said…

    Kuram, ma pean vist adopteerima!

     
  • At 6:54 PM, Blogger rinuljok said…

    Aga minumeelest on imeilus poisslapse nimi hoopis Kosmos! :) Kes seda nime soovib?

     

Postita kommentaar

<< Home