Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, juuli 10, 2005

need vürtsikad ööd

Kui tore oli üle pika aja olla Printsu teel, veel toredamate inimestega
Ma tean, et lõppeks olid inimesed ikka üpris eba-adekvaatsed, a see eest oli ilusaid hetki palju. Mulle tõeliselt meeldib märgata ise või kõrvalt vaatajana kui inimesed üksteise aina hubasemalt suhtuvad, hoolivad, hoolivad ka hommikul, puistates silmadest vürtsiks väsimusele ja plätususele ka sõbralikkust ja kerget meelt. Üleüldse, need hetked pidudel, kus rahvas hakkab vaikselt kukkuma, ringi kondavad vaid üksikud pead kratsivad kujud, ja hommikud, kus igaüks iseennast taga otsib, on parimad hetked. Just seepärast, et miski on edukalt või mitte nii edukalt mööda saadetud, on oldud koos sõpradega ja isegi halvima enesetunde puhul saab tunnetada kergendust, et this too will pass, I survived. Eriti siis kui leidub häid inimesi, kes enam "viga" saanutele abi on nõus osutama, kosutades viimaseid kõige parema või halvemaga, mis enesetunnet siis vastavalt muudab. :p

Aga sinna, kus sai üks öö-hommik taaskord inimestega mööda saadetud, sinna tahaks varsti naaseda, sest liialt magus oli see. Ja selle kõrvalt ei teeks paha ka võimalus, kus saaks korralikule inimesele kohaselt ujuma minna, mitte mudas lainetada. Külastan sind veel õige pea, kallis sõber.

6 Comments:

  • At 10:06 PM, Blogger L said…

    sry aga niipea minu poolt printsu teele pidu oodata pole. ma pole vist KUNAGI elus ühegi peo eest nii palju oma vanematelt pähe saanud kui selle peo eest. ma ei ole asjaga üldse rahul.

    aga kui kerti igatsema jäid siis võid ehk eero lahkel loal mõne nädala pärast eero sünna raames siin tema ja teiste ilusate meestega edasi pidutseda.

     
  • At 10:21 PM, Blogger MustMarker said…

    aga issake. me ei teinud ju midagi nii jubedat ka. ma ei mõista.ma loodan, et külla saab vast ikka tulla, niisama

    aga eero sünna...kuule tuleks küll jah :)

     
  • At 10:16 PM, Blogger Triste said…

    No vot, mine veel linnast ära, kohe korraldatakse hullem pralle. No eksole!

     
  • At 5:21 PM, Blogger L said…

    see ei pidanud ju üldsegi selline olema! ausalt, ma arvasin tükk aega, kohe pikalt (enne kui eero ütles et ka temale saabuvad külalised) et sellest tuleb vaikne õhtu. oeh.

     
  • At 9:54 PM, Blogger MustMarker said…

    :p päris hea. olime jah vaikselt...õige vaikselt, tuuleiiligi polnud

     
  • At 7:21 AM, Blogger L said…

    jaajaa fred, nii see käibki. me olime jah seal tagaaias ilgelt vaikselt ja minu külalised ju räuskasidki nagu viimsed parmud. lihtsalt ester kukkus mingi jobu vidina puruks.

    point on selles et ma TEAN et see pidu oleks rahulikum või vaiksem vms olnud kui teid poleks olnud, isegi kui te midagi taunimisväärset korda ei saatnud. phäh.

     

Postita kommentaar

<< Home