Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, aprill 23, 2005

püüad nii, tuleb naa

Nii siis, pole kaua kirjutanud ja ega ma väga suudagi. Pole midagi liiga mõttelist ütelda.
Aga mis ma öelda võin on see, et päevad on näinud igat sorti kirjusid inimesi, erineva taustaga inimesi üheskoos, ühelaadseid inimesi üheskoos. Inimesi, ühesõnaga. Püüdsin tänasel päeval aja neist maha võtta ja teha miskit lõõgastavat/kasulikku. Esimesed tunnid enda hilja alanud päevas veetsin oma keskkonnas suurpuhastust tehes, imelik, pole kaua tundnud, et siin toas niivõrd lahedalt on hingata saanud. Tulge vaatama, siin on täiesti ilus, vähemalt mõneks ajaks. Lauad puhtaks, riiulid korda, seda enesetunde parandamiseks ja samas motivatsiooniks siin akadeemilist tööd alustada. Sellest lähtuvalt suundusin akadeemilisse raamatukokku, mille käigus sain kõne Mihklilt.

Ja sellest peale olid taas seltskondlikkuse hetked. Esmalt sai nähtud enamgi kui eba-adekvaatseid nolifereid ja neile nende karmi hõnguga eluviisis kaasa tuntud, kuulatud, sigaretti nauditud, kuid õnneks mitte joodud. Lihtsalt mõneks hetkeks oli hea olla. Kui lõppeks suuremalt ka Mihklit tervitasin, sai täheldatud, et temagi on enamgi kui eba-adekvaatne. A bunch of drunken people, again. Siiski viimasel inimesel on parem plaan kui külmas õhus enda energiat kulutada, täna konsumeerisin ma Joogi kanguse asemel tee kangust, ohh hääd vaheldust ja ohh Woodstocki taasavastamist. Aga ma olin õnnelik, et mõistlikul kella-ajal koju jõudsin, arvestades seda, et jõude peab säästma ka järgmisse nädalasse.

Nii on, nii on, lihtsalt palju erinevaid situatsioone. Parimana tundub praegu seltskond, kus olen kas vaid mina või mina kellegiga dialoogis. Ka teistmoodi võin ma olla, aga ma kardan, et ilma rahulike hetkedeta väsitan end täielikult. Ning siis ei ole minust tõesti järel palju muud kui köögivili. Seda pole vaja, seda ma ei taha, püüan asju võtta mõistlikus koguses. Aitäh

8 Comments:

  • At 10:55 AM, Blogger L said…

    oo, vahel on nii hea meel, et ma linna keskpunktist kaugemal eksisteerin... nii on väga raske mind kodust välja kangutada kui ma parajasti vaiksemat olekut naudin. tähendab, ma usun, et sul ei olnud nende kõigi inimeste vastu midagi... vastasel korral poleks sa ju nendega hänginud, aga tundub, et sul on keerulisem mitte inimeste otsa komistada kui mul :). ja täna olen nii rahul, et eilne päev ja õhtu olid täidetud vaid viie hea inimese (kellest suurem osa elavadki siin) ja kaneelisaiadega siinsamas minu kodus.

     
  • At 1:58 PM, Blogger MustMarker said…

    jaa. ma tahaks ka olla kaugemal, siis kui vajadus tekib. tahaks olla samamoodi koduselt, täna äkki õnnestub, kes teab. aga loomulikult pole mul samas ka nende inimeste vastu midagi, kõik valikud teeb in. lõppeks siiski ise

    ja veel...kaneelisaiad tundub nii hää mõte. nüüd käin enda emale selle mõttega peale :)

     
  • At 1:04 PM, Blogger Triste said…

    Kuram, ja mina pole ikka veel ühtegi kaneelisaia saanud! Suur ebaõiglus valitseb siin ilmas

    *nutab*

     
  • At 4:11 PM, Blogger L said…

    karjuv ebaõiglus... karjuv!!!

     
  • At 5:48 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Ma tahtsin lihtsalt öelda, et lugedes anni blogi ma alati lugesin Mustmaker (lugeda inglisekeelsena). Täna sain aru, et see on MustMarker. As in Must Marker. I need my glasses.

     
  • At 6:32 PM, Blogger MustMarker said…

    ma pugistan vaikselt naerda. väga hea, tõesti Väga hea

    mustmaker

     
  • At 9:46 AM, Blogger rinuljok said…

    Kusjuures mina vastupidi natuke kadestan su linna keskel paiknevat asukohta(Vanalinnast rääkimata). Äärelinnas elades ei saa ma alati kõigest osa võtta ja siia inimesed ka naljalt ei satu.., rääkimata tüütutest trollisõitudest...
    Võib-olla pikapeale muutuks see kesksus väsitavaks,aga siis saab ju ka kõiki ignoreerida natuke aega. Jah, ma ikka natuke igatsen oma tsentrilist asukohta Praha Kalamajas, mil sai nii kergesti igakell jala koju...

     
  • At 2:59 PM, Blogger L said…

    jaajaa, see on tüüpiline, et ma tahaks ka keskemal elada nii enamuse ajast. aga see hetk oli mul tõesti hea meel et ma kättesaamatu olen :)

     

Postita kommentaar

<< Home