Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, mai 15, 2005

orienteerumisraskused

on taas nädal sellest, mil viimati kirjutasin. kas ma ei oska kirjutada või pole mul tõesti midagi öelda või olen ma tüdinud sellest lõpmatust update`st. vastust ma ei tea. tean vaid seda, et olen taas väsinud, isegi kirjutada on väsitav. õige pea teen üle mitme päeva tutvust enda voodiga, enne veel, vaatan mõned minutid monotoonse pilguga ekraani ning püüan realiseerida enda kaduvat jõudu voodisse kukkumisele.

ma tean, et homne päev tuleb parem, homset päeva alustan ma õigesti. seda siis ärgates enda voodis, tunnetades nn. normaalset ja rahulikku hommikut, kõik see, mis täna saamata jäi. tänu sellele on hetkeline või pikem rahutus ja arusaamatus, kuidas peaks käituma. ja arusaamatus ka aja suhtes. pean pidevalt suhtlema kas kella-aja ja kalendriga enda arvutis, passima vetsu seinal ilutsevat kalendrit või küsima aja kohta mõnelt lähedal asuvalt tuttavalt. nimelt on paar päeva tartus elatud täpselt nii, et aeg on lõputus kulgemises, pole päeva-ja ööaega, pole uinumis-ja ärkamisaega, pole hommikusöögi-ja päevauinaku aega. on üks suur mull, kus kulged vastavalt vajadusele, ei arvesta teistega, sest teised tunnevad samamoodi, nagu sina. On täiesti suvalise graafiku alusel söödud õhtusööki (nt. michio kell 5 hommikul), on jalutatud enne öö-und (seda nt. kell 9 hommikul), on peetud viisakat hommikusööki wildes (nt. kell 4 päeval).

gotta get back on track

no ja loomulikult aitas mu aja mitte-tajumisele kaasa juba kolmapäeva öine-hommikune olemine filosoofidega, mis omakorda samuti kulges ühtlasel aja-joonel. Magamamineku aeg saabus u. kuue paiku hommikul ja sest vähesest unest pidi tõusma ja hakati mind entusiastlikult üles peksma juba kell 10 hommikul. Neli tundi pisut ebamäärast und, millele järgnes sama ebamäärane hommikukohv kodu-õuel ja vestlused.

gotta get back on track

siiski võib öelda aitäh inimestele (tegelikult on kõik hea olnud) ja siinkohal olen õnnelik ka selle üle, et hr T end pisut avas, enda käitumist ja üldse enda olemist. on hetki, mil on hea olla ja asju võtta ka pisut tõsisemalt.

Head Ööd
ja selle kõige taustaks jazz/hip-hopi segu Jazzmatazz...And check the flow that's unique for loungin', mellow out and just loungin'

4 Comments:

Postita kommentaar

<< Home