Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, august 05, 2005

ähähähhähähääääääää

täna värvisime me sõpsiga juukseid, mu meelest kah oli see nii värksendav ja lähendav kogemus. eriti sensuaalsed olid hetked, mil leidsin end seismas peegli ees, espresso (loe: mustas) toonis piisad langemas mu kehale. see oli tõesti midagi nii äääääää ma ei teagi seda sõna hähäää. aga mõnna...ma loodan, et see mu silmarõõmule ka hästi-hästi meeldib. kõik oli seda väärt, lubatud uus trendikas look vaatab mulle otsa...lähme rabame tartu tänavad jalutuks.

tervitades,

Tume ja Punane tips

7 Comments:

  • At 11:59 PM, Blogger L said…

    kas juuksevärvides on mingi kemikaal mis ajud hetkeks tibistab? :P

     
  • At 12:53 PM, Blogger MustMarker said…

    jaa
    ja mitte ainult. juba värvi ostes käid ringi nagu viimane tibi, eriti jutu poolest
    ja seda on hiljem raske hüljata, säärast kõneviisi ma mõtlen

    :p

    tibi:
    ei, mis mõttes ääääää.....tegelt on hästi ägää ju. a mis see kemikaal on üldse(icicicc)..hähähää...päris naljakas sõna ikka :D:D

     
  • At 1:41 PM, Blogger skisosiil said…

    noo..ää...tibi miski vää...no kammooon, mina tegin seda juba oma tibukallimuziga tykk aega tagasi...vastastikku värvisime...ja see tõepoolest tibistab..icc icc...eniveis, ma tahaks sulle peaaegu kopiraiti peale panna!

     
  • At 12:07 AM, Blogger MustMarker said…

    icicccc

    päris hea siis :D

    *süda hakkab vaikselt pahaks minema*

     
  • At 3:17 AM, Blogger skisosiil said…

    issand jumal, millest sa räägid??! syda pahax? kammoon, mis (eva)tibi sa oled??! huvitav, kas õiged tibid suudax sellist sõnademängu teha?)...häh...kui tibitseda, siis ikka lõpuni :DD minule tekib tunne, nagu elina olex juba tykk aega kommente pannud...icc icc...

    diskleimer: selle ja eelneva texti koostamisel ei ole kasutatud tibi träänsleitori abi

     
  • At 5:54 PM, Blogger MustMarker said…

    äääää lõpuni mis mõttes?!? ma räägin ju täitsa normaalselt, (suhtlen täitsa vabalt icciccicic :D:D) mai tea (ää) millest sa räägid, mis (ää) sõnademäng.

    elina on küll nunnu chick :), kunagi läksime ollikasse, üks häzti ägäää tüüp tegi jooke välja, siuke noh ää tead küll nagu šokolaadipoiss oli noh hähähähää iccicc :D;D. päriz hea koht, saab ikka tantsida ja. aind ükskord oli mai tea kas sa tead seda aga, mingi vinger (jumalast naljakas nimi ikka onjää hähähää :P), siis oli täiza nõme, mingid imelikud tyybid tallusid mu uute noh tead küll ääää nende roosa lilledega kingade peal ja nagu tantsida ka ei saand :(:(

     
  • At 5:56 PM, Blogger MustMarker said…

    Eva: wash it ALL off, WASH IT ALL OFF!!!!

    HEEEEEELP!!!!

     

Postita kommentaar

<< Home