Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, oktoober 08, 2005

Päevad kulgevad funky, jazzi, chillout`i, alternatiivi, punk`i taustal. Täielikult on sellega seotud ka minu meeleolu, mitte enam nii väga ilm ei mõjuta asja kui muusika. Muusika, millega alustan päeva, annab kulgemise järgnevatel tundidel jne.

praegu siis....check it out now, you funk soul brother... avastasin, et Fatboy Slim on üldiselt jumala toredalt jabur nähtus, mida aeg-ajalt sobilik tarbida.

Päevadesse mahub piisavalt tööd, väheselt kooli, mõõdukalt mõõtmatult tunnet, loodetavasti piisavalt sõpru. Ja rahulikke hetki võtan ka, täiesti valimatult, kui on tunne, et on vaja, kas siis üksi või kaksi. Vahetevahel on paremgi kui kaksi, ei kao enda rahulikesse hetkedesse päris ära, sest te teate, mina oskan päris edukalt ära kaduda, välja lülituda.

Töö osas olen avastanud nii "paha" elemendi, et käibki pidev teineteise ahistamine ja tögamine - nt täna aeti mind mööda poodi taga, ahistati mõõdulindiga, tögati verbaalselt, ahistati taas ja taas mõõdulindiga, otsiti ringi mu taskutes, et tingimata ise mu telefonile vastata jne. Hullud, hullud on nad, oleme meie....
Ja siis veel ühe üsna paha asja. Universaalis on nii palju ilusaid asju, et see toob pidevalt vajaduse asju osta, ja siis ju peab ostma. Muudkui ostad ja ostad, poole odavamalt kui teised, aga ikka raha kaob. Teisiti ei saa kui terve päev need asjad otsa vaatavad.

Mõttekaid mõtteid loon ma vaikuses, rahu hetkedel, siis kui mul lubatakse hingata, siis kui saab hingata samas rütmis või üleüldse, omaenda värskes rütmis.

2 Comments:

  • At 9:37 AM, Blogger L said…

    muhahaa, see seltskond teebki tööelu rõemsamaks, ei saa seda jälle toonitamata jätta. ja ma ikka pean mingi hetk sulle ka tööle külla tulema, ma lihtsalt hästi ei kujuta ette millal.

     
  • At 1:48 PM, Blogger MustMarker said…

    sel nädalal olen ma ntx ainult vene tn-l. ja seda kolmap, reede ja laup

    ja mõmmi - see on pikk seletus tegelt. nt kerid mõõdulindi rulli ja moodustad sellest sellise pika küüne ja hirmutad teisi :D
    või siis lihtsalt viskad lindi teisele korduvalt pähe
    jne jne...

     

Postita kommentaar

<< Home