Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, november 26, 2005

....
Under a bloodred sky
Feed you gasoline feel it pumping through your veins

You make me feel so fine
You turn me oooooon
..........

Arrr.. see on Brides In Bloom. Ma olen armunud. Armunud neisse, armunud elusse. Ma olen läbini väsinud, aga mul on armumistunne, neil on võimu, nüüd on ka mul võimu.

Ma teadsin, et nad on head. Olen varem kahel laivil käinud, kuid siin oli näha progressi. Nad on nii palju paremaks läinud. Ja Mikk, kes on bändi eeslaulja, vahel tunneb mind ära, vahel ei tunne. Seekord ta mind märkas. Mõni aasta tagasi sai vesteldud, joodud. Ja ka tema, tema läheb aina ilusamaks ja andekus paistab aina enam välja..

All together, on nad täiesti õigustatult Eesti muusikakaardil kõva positsiooni haaramas. Nagu Mikk laulab, I`m the star!!!

Hommikust. Ma läen nüüd magama

:)

2 Comments:

  • At 3:30 AM, Blogger L said…

    hommik, ma ka magama. :P

    aga enne veel mainin vaid, et tõesti huvitav kuulamine... päris kuulamislisti teda ka ei paneks, aga maha ka ei kannaks. selline asi, mida võib vahel sõpradega kuulamas käia, nii tundub mulle. (sõnakorduse eest saan nüüd 3-)

    et siis järgmise korrani...

     
  • At 3:36 PM, Blogger MustMarker said…

    ....järgmise korrani :);)

     

Postita kommentaar

<< Home