Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, jaanuar 02, 2006

Jah, Head Uut!

Kuigi ma vaid pisut enne seda faking tähtsat päeva, kus ju alati peab midagi grandioosset tegema (njahnjahnjahhh), olin kergelt masendund, et mul kindlat plaani polegi, tuli sellest ebakindlusest siiski üks eriti hea plaan. Võib-olla üks pisike asi/isik jäi puudu, aga muidu. Proosit!, mis muud. Head inimesed olid mu ümber, need, kellega möödunud aastal palju koos rahmeldatud sai. Ja see oli täiesti ootamatu ja täiesti positiivne.
Ja mulle meeldis pervertide kogunemine ühes korteris, ja mulle meeldisid kerged ahistushetked, ja mulle meeldis üks pisike korter/tuba ja sealne rõõm ja mulle meeldis saiakas ja "vaiki kui võid" (ma ei tea miks see meelde jäi) ja mulle meeldisid need silmapaarid, mida tol õhtul-ööl näha sai. Õigemini juba ka sellele eelneval ööl.

Nämm