Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, september 29, 2008

Milleks mul motivatsiooni on?
Ma tunnen, et mul on motivatsiooni:
-sõbrannadega kohvitamas-siidritamas-kokteilitamas käia, rääkides kõikvõimalikest tähtsatest ja vähemtähtsatest asjadest, kuid juttu jätkub kauemaks...
-filosofeerida moel, nagu Tartus ei filosofeerita, õigemini teha filosoofiat, mis Tartus vist isegi filosoofia nime ei kanna. see viib mind üha enam ja enam stressi, kuid mis sellest, eks
-jääda selleks, kes ma olen, isegi kui see tähendab siit lahkumist
-magada kõik päevad maha, tundes end seejuures kuratlikult hästi
-lugeda päev otsa Levinast ja tunda temas ära Derrida'd
-tunda lähedust ja head oma filosoofiast, tundes end seejuures samal ajal täiesti üksi. vähemalt siin
-rääkida täiesti seosetut juttu Tallinnaga, tundes samal ajal telefoniarve suurenemist, tundes samal ajal mõnusat ja vaba suhtlust ja võibolla ka pisikest kogust eksistentsiaalset smalltalki või lihtsalt...fenomenoloogilist möla. ja tunda, et on mõistmine
-ameleda...ja siis veel natuke ameleda
-süüa minu jaoks suurtes kogustes...u. nii nagu Annika Indias...huvitav, kas keskkonna vahetus põhjustab seda
-leida mingit mõistmist või aru saamist, lootes ise mõista ja aru saada

Sest tegelikult, ei mõista ma täna mitte midagi

12 Comments:

  • At 10:48 PM, Blogger Mats Volberg said…

    "...mis Tartus vist isegi filosoofia nime ei kanna"

    Mina ei ole kogu Tartu :)
    Kui ringi vaatad siis kindlasti leiad mõttekaaslasi.

     
  • At 11:55 PM, Blogger L said…

    päris palju motivatsiooni, ma ütlen. palju kohe. seega hästi :)

    helistaks sulle mingi homme ja puhuks ka natuke eksistentsialistlikku smooltooki...

     
  • At 12:22 AM, Blogger MustMarker said…

    aga muidugi helista:)

     
  • At 9:42 AM, Blogger Triste said…

    Tule juba siia, tahaks kokteilitama ja jutlema minna!

     
  • At 10:54 AM, Blogger MustMarker said…

    :)
    tulen, reedel. arvata on, et rong on see, mis tuleb pool 6 või 6. annan endast täpsemalt teada

     
  • At 2:52 PM, Blogger Triste said…

    Ehk siis pool 5 või pool 8?
    :P

     
  • At 9:35 PM, Blogger MustMarker said…

    aa issand issand. ma võiks püüelda poole viiese poole:)

     
  • At 9:36 PM, Blogger MustMarker said…

    Autor on selle kommentaari eemaldanud.

     
  • At 11:44 PM, Blogger Unknown said…

    Et see oleks nii!
    Ja siis see, millest telefnis rääkisime ja veelgi enam. Jaa-jaa!

     
  • At 9:52 AM, Blogger MustMarker said…

    uuuu jaaaa
    oooh enel!
    :P

     
  • At 11:35 AM, Blogger Ott said…

    "fenomenoloogiline möla" - irw :D

     
  • At 12:40 PM, Anonymous Anonüümne said…

    A jou mis m6ttes nagu Annika Indias?! Hahahahaa...
    Okei, Annika enam niipalju ei s88 kusjuures ja mu tavaline kehakuju on kempsukyyrimiste ja peikaga kallistamiste tagaj2rjel taastunud v6i isegi kahanenud.
    :D

     

Postita kommentaar

<< Home