Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, detsember 07, 2009

Üle väga pika aja annan märku, tean. Ja tundub, et ma kirjutan siia jälle midagi sarnast, nagu eelmise sessi ajal. Ehk minu lähiaja graafik, mille sisse on loomupäraselt arvatud juba ka E-R töö 9-16 (kui välja arvata õppepuhkuse nädalad, mida ma jõudsalt kavatsen hakata välja võtma), trenn!, reedeõhtused Ilegaardid:

* 8-12 dets. püüan viimaks kirjutada valmis oma III spetsialiseerumisaine: teemaks dekonstruktsiooni ja negatiivse teoloogia ümber vaatamine, defineerimine, omavaheline suhe. Hoopis teine pala kui baktöös, kuigi ei pruugi nii näida. Aga ma tunnen, et mu silmad on Derrida suhtes alles praegu avanemas, enne oli palju valesti mõistmisi. Sellest arendan ka osalist kriitikat kriitika suhtes, mida ta ise on mõningate autorite suhtes avaldanud. .
* 13-16 dets. 5lk essee/referaat I teadusfilosoofia, täpsemalt keemiafilosoofia, täpsemalt ceteris paribus seaduste teemal
* 16-1.jaanuar IV spetsialiseerumisaine kirjutamine, aluseks teos Derrida and Negative Theology, kus ka avastusena kaks tema väga mõjukat esseed
* 6 jaanuar Vaimufilosoofia ja fenomenoloogia eksam
* 13 jaanuar essee/referaat II teadusfilosoofia, teemaks flogistoniteooria
* 14-1 veebruar V spetsialiseerumisaine...teemaks KÜSIMÄRK

SESS LÄBI! Congratulations, Eva....to the future that hopefully is going to be.

In other news:
Kuna tervis suht nõrk, s.t. lihased valusad, ränk rauaaneemia, energia puudus, olen asunud missioonile. Missioon algas mõni nädal tagasi regulaarse 2x nädalas trennis käimisega (ma jumaldan pilatest!), rauavedeliku joomise, loomaliha, peedi ja pähklite söömise ja immuunsüsteemi tugevdamisega nii palju kui suudan. Parem oleks, et ma mõne aja pärast energilisem oleksin. Sooviks, et oleks nii, et isegi kui on talv, tunneb aeg-ajalt positiivsust nagu kevadel või veel enam, suvel!


Mõtisklen oma elukorralduse üle nii ja naa ja kolmandatpidi, suhteliselt igapäevaselt. Nagu hommikusöök, käib ka see mu päeva kohustusliku osa juurde. Vähemalt ei oska ma sellest mõtlemata jätta. Eks vaatab, mis saama hakkab.

Ja tegelikult, muidu, pole väga häda midagi. Olen rahul, et tegelen iseendaga, pööran tähelepanu. Ja tegelikult olen aeg-ajalt täitsa väga rahul ka oma töökohaga, ülikoolis pole mitte paha töötada.


Varsti Tallinnas.

2 Comments:

  • At 10:41 AM, Blogger skisosiil said…

    Voh! Äge lugeda.

    Kuigi Jaanuar näib ikka päris karm olevat.

     
  • At 10:44 AM, Blogger L said…

    Oo, aneemik on karm olla, ma ikka olen vaadanud neisse kustuvatesse silmadesse, niiet tubli, võta ette jah see peedisööming ja muu ja trenn :)

     

Postita kommentaar

<< Home