Võilille märkimisväärsed mõtted

kolmapäev, detsember 09, 2009

Viimasel ajal on mu raamatukokku lisandunud kaks raamatut: Derrida and Negative Theology ja seksopeedia. Esimene teadagi seotud juba mainitud magtöö teemadega, peakski hakkama lähemalt tutvuma ja teine puhtalt isiklikel põhjustel ostetud raamat. Nimelt, leidsin ma sellise raamatu Apollo soodusmüügist, uurisin, tundus asjalik ja kui võib öelda erutav ja siis ma mõtlesin, et tegelikult mul ju polegi ühtki seksiga seotud raamatut, isegi mitte oldschool oma. Niisiis nüüd võin uhkelt öelda, et ka selle teema alt võib mu raamatute kogust/hunnikutest/riiulitäitest midagi leida :) Vähemalt tean, mis mu tänase õhtu kirjandus on.

1 Comments:

  • At 9:20 PM, Anonymous Anonüümne said…

    miks mitte:)

     

Postita kommentaar

<< Home