Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, veebruar 26, 2010

Aga eilne õhtu oli üks parimaid üle pika aja, mulle vähemalt tundub nii. Selles õhtus oli tohutult palju emotsionaalsust, üksteise hoidmist, tantsimist, siirast naeru ja taipamist selle kohta, et Tartus on inimesi, kes niivõrd palju korda lähevad ja ma olen õnnelik, et on nii. Tartusse on tekkinud täiesti isemoodi reaalsus, hinnatav sama palju kui see, mis Tallinnas on. Seetõttu on vahel ka raske nende kahe reaalsuse vahel liikuda, raske nii füüsiliselt kui vaimselt, kuid tunne, et liikuma peab. Ühelt poolt, küll on lihtne inimestel, kes kuuluvad iga liikme ja sabaotsaga vaid ühte reaalsusesse, kuid teiselt poolt võib-olla annab see mingi lisaväärtuse ja teistmoodi hingamise, see kahe reaalsuse vahel liikumine. Võib-olla on see miski, mis hoiab inimest värskena.
Igal juhul, andis eilne õhtu nii palju seda, mida vajan ja eks nüüd saab mõndadele asjadele sügavamalt järele mõtelda, mõtelda selle üle, mida tegelikult tahan ja kuidas olla võiks. Aega on, aega on praegu päris palju. Vähemalt suveni. Siis tuleb üks mu parim sõber Tartusse tagasi ja on üldse ilmselt teistmoodi aeg.
Punkti pani eilsele õhtule üllatav Illegaard, kus Ott Sepp ja some other dude plaate mängisid ja kõlas vaid 90ndate põhilugusid. See oli nagu ekstra minu kõrvadele korraldatud pidu, kuid läks peale ka kõigile teistele. Ja dj-d paistsid end hästi tundvat. Siinkohal võin ilmselt ka välja kuulutada,

ET minu sünnipäev saab olema 90ndate teemapidu. Konkreetsemat stiili või nii pole veel välja mõtelnud, aga kindel on see, et läbi terve õhtu-öö-hommiku kuuleb vaid aegumatuid 90ndate hitte ning sekka ka alternatiivsemat laadi 90ndaid!!

Jutulõng sai hetkel otsa, aga soovin teile kõigile hoolivust ja üksteise hoidmist nii, et paitab hinge. Miski pole parem kui see.

5 Comments:

  • At 11:49 AM, Blogger L said…

    jaa just jaa, see vahel olemine äratab midagi muud.

     
  • At 5:34 PM, Blogger skisosiil said…

    Sünnipäevapiduuuu! Wii!

     
  • At 5:51 PM, Blogger MustMarker said…

    jaaa :)

     
  • At 1:14 PM, Blogger Rinuljok said…

    ot.a selleni on ju veel kuu aega, right? mul on kuud nii segamini, mis teha, kui aastaringselt on suvi ja mu aju on veel 2009.a suvesse kinni jäänud...

     
  • At 1:31 PM, Blogger MustMarker said…

    kuu aega on veel aega, jah, tead ikka õigesti. ma lihtsalt olen selline...varakult plaane tegev, kuigi tegelikult üldse mitte, aga mõte tuli, et tahaks sellist pidu ja miks mitte siis juba sünnipäevapidu

     

Postita kommentaar

<< Home