Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, september 14, 2006

Niinii. Eva elu keeb.
Esiteks ühe päeva jooksul rääkida Bibi kahe mehega, ühega korraks tööl olles kui sai punastades talle plaat müüdud. Ma tundsin ennast ametlikult totralt. Ja teiseks, öösel või siis hommikul Levikas, kui noormees Mikk lambist minu kõrvale vajus ja juttu hakkas rääkima. Mul oli u et...mm...Pruutide päev? Müstika. Aga jaa kui mõni päev tagasi esinemisel kujutas Mikk endast äärmiselt korralikku ja vaoshoitud esinejat (niiviisi vaheldusena), siis Levikas pidin ma loomulikult ka mainima, et nüüd ei näe sa üldse nii paipoiss välja. Ega ei näinud küll, nati karvane oli :p

Aga tegelikult oli eile lihtsalt väga tore. Kõigepealt siis tuule tiibadesse andmiseks 11h tööpäeva - täiesti normaalne ju. Aga kassa tegin õigesti ja rõõm oli südames, et võib edasi elada. Siis kihutasin linna poole ja sain kokku ühe toreda töökaaslasega, taaskord. Ja ulmelahe oli. Kella 10-5.00 linnas ringi patseerida, juua, suitsetada, rääkida palju ja palju. Ja kella edasi liikumine ununes vahepeal üldse. Seda täheldas kasvõi fakt, et kui koju jõudsin, mõtlesin, et hakkaks tv-d vaatama. Aga jaa, ma päris hästi ei saanud aru, et tegelt on varahommik. Hästi hea emotsioon, hästi hea inimene. Intrigeeriv võiks isegi öelda ;)


Nõnda nõnda. Uude päeva häid asju edasi avastama või otsima. Täna on plaane mustmiljon, homme niisamuti, laupäeval peaks ju jõudma tööle, või siis pühapäeval. Aga vahepeale jääb nii palju aktsiooni. Ma nüüd ei teagi :)

7 Comments:

  • At 4:36 PM, Blogger skisosiil said…

    siuhh ja säuhh. hüppab sinna, lendab tänna, juba vihiseb kolmandasse kohta. mnjaa, elu keeb, elu keeb.

     
  • At 4:37 PM, Blogger skisosiil said…

    ja oot, kas levikas on nüüd mingi normaalne koht?

     
  • At 11:42 AM, Blogger L said…

    ei, levikas on levikas :P

     
  • At 10:45 AM, Blogger MustMarker said…

    levikas on viimasel ajal täitsa tore´. mis sest kohast, need, kellega seal olla, loevad. ja omamoodi võlu on ka kohas endas
    ma arvan et L, sa pole seal ka pikka aega korralikult viibinud

     
  • At 10:48 AM, Blogger MustMarker said…

    ahjaa ja kui teenindajaid tunned, on ka toredam. siuke oma õhk

     
  • At 6:45 PM, Blogger L said…

    levikas on ikka levikas. sellest ma ei tagane. :)
    see, et sulle seal rohkem meeldib ei tähenda, et ta muutunud oleks. ja kui mu väide kõlas kuidagi negatiivselt, siis ma pean vabandama, see oli mõeldud nendinguna.

     
  • At 7:23 PM, Blogger MustMarker said…

    jaa, ok. arusaadav :)

     

Postita kommentaar

<< Home