Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, november 05, 2004

Mõnus on. Hea hommik, kuulates vaheldumisi kas NERD`i uusimat plaati, mis on ilmselgelt hommikumuusika või siis Red Hot`i, mis samuti tänasesse päeva paistab sobivat. Selle kõrvalt unustab peaaegu väljas olevad raagus puud ja halli lava. Praegu mõtlen ma EHI seltskonnale, kes on niivõrd omaseks saanud, mugav ja ehe on teiega olla. Eks see mõlgub mu peas just seepärast, et mingi hetk pean minema kütte sisse lülitama, et hõõgveini õhtut veeta, aga ma lihtsalt ei suuda enda hommikunurgast lahkuda. Veel veidi elan ma red hot`is ja praeguses californication`is. Loomulikult on omamoodi lõõgastav olla seetõttu, et vanemaid pole kodus, teadmine, et paar ööd on siin korteris vaikus, peale minu & maja hinge salajaste sahistamiste.
Positiivsena mõjub ka teadmine, et päevad nädalavahetusel on vestlusi, kohtumisi täis, meeldib mulle see. Hoolimata sellest, et vajan küllalt palju enda ruumi, on teised siiski äärmiselt teretulnud, arvestades kui rahulolematu tunne võib mind tihtipeale üksinduses tabada.
Vat nõnna. Ega mul rohkem öelda polegi, lihtsalt hea enesetunne

1 Comments:

  • At 12:26 PM, Blogger L said…

    (y) as some people would say :)

     

Postita kommentaar

<< Home