Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, oktoober 01, 2006

Nähh. Istuda roheliste laudade ja kriiskavate valgustega töökohas-muusika"kojas", kus mingi tüüp mõtleb et tapab kärbse vastu mu ilusat laseringi särki ära. Punane värv mu seljas peab ikka särama, mitte kärbsemusta täis olema, eksole

Vähemalt Morcheeba mängib, jumal tänatud, vaheldusena sellele trummi ja bassi oodile, mis kõrvades on pisut vilisenud :p

Ja töökaaslased on aldid mulle riistadest pilte saatma või siis msni nimeks rahuga UP all night panema. Kuhu pervode ringi ma sattunud olen, aru ma ei saa

Eks peab edasi kannatama ja lootma ilusamale homsele. ...kord olid niidud rohelust täis, pilv taevavõlvilt vaid harva üle käis....

kus On need ajad? :D

4 Comments:

  • At 3:16 PM, Blogger Nele said…

    Sa küsi nende käest vastavalt, et oi, kas Säästumarketis on miniviinerid soodushinnaga või?

     
  • At 10:45 AM, Blogger MustMarker said…

    minge metsa krdi free fapfapfap kaardid!

    ma ei või (kuri nägu)

     
  • At 4:31 PM, Anonymous Anonüümne said…

    täna jälle oli
    UP all night

    mis parata

     
  • At 1:00 AM, Blogger MustMarker said…

    eiei, täna oli tuum :D tuum, kes ei suhtle.

    aga up all night olen mina täna. ja arva mis põhjusel?...ma pesen pesu :P:P

     

Postita kommentaar

<< Home