Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, mai 03, 2007

Kirjutan bloggi. Ma ei tea, hullult mõttetu on olla viimasel ajal. Nagu niivõrd mõttetu, et ma ei saa aru, miks ma üldse hommikul voodist tõusen. Kõik on lihtsalt kuidagi apaatseks jättev, monotoonne pilk tekib tihtipeale näole, ja inimesed küsivad jälle, et kus ma olen. Ma ausalt ka ei tea. Aga ma lihtsalt ei leia, et mul on midagi, mille pärast meeletult rõõmutseda. Eraelu on selline nagu ta on, kooliga ei suuda ma juba mõnd aega midagi teha, töö väsitab vahel nii, et kaob mõte midagi ka seal teha...mis siis järele jääb? Peaaegu nagu ei jäägi midagi. Kui ma ainult suudaksin tõrjuda endast võimalikult palju halbu emotsioone, peaksin ma turbomeetodil õppima hakkama, sest äkki vähemalt sellega suudan ma midagi ära teha. Aga ma olen nii katki, et ma ei tea, kuidas midagi üldse toimida saaks. Täielik ahastuse hommik on täna, ja ma ei tea, kuidas ma sellest kõigest välja saan.

Midagi peab muutma elus. Mingi eesmärk peab jälle olema, mingi tahe peab tulema. Ja see, mida ma enim sooviksin - sisemine rahu. See on nii kadunud, et on kadunud. Ja muidugi kõige selle osas ei aita kaasa kui mõni inimene käitub nagu täielik värdjas, see jätab õhku ainult küsimusi ja tunde, et mitte kedagi ei saa usaldada. Ja nii ongi, lõpuks peab ikka kõike ise tegema ja endale lootma. Ja ainult endale. Aga kahjuks olen ma sotsiaalne loom

6 Comments:

  • At 10:26 PM, Blogger -SHE said…

    laias laastus ongi vist nii, et saab ainult iseenda peale loota. ja kui sa lõpuks oskad selle teadmisega toime tulla ja veel iseendaga ka hästi läbi saada, siis ongi vist vundament loodud. keegi ütles, et õnne valem on suhtlemine. võibolla pead sa uusi aknaid avama? mina tean, et mina ei tohi sellises olukorras end üksi jätta, sest siis ma närtsin ära. pea vastu!

     
  • At 12:16 AM, Blogger MustMarker said…

    aww. aitäh sulle, tõepoolest:)
    ja ma saan hakkama ikka. tänane õhtu juba natuke parem. suhtlen ikka ja aknad avanevad ka. lihtsalt vahepeal on nii nagu on...loomulik..

     
  • At 10:31 AM, Blogger Nele said…

    Mehed on laias laastus munnid ;), aga leidub ka erandeid ja elu on teatavasti ameerika raudtee, nii et oota rahulikult, kuni hakkab ülesmäge kihutama jälle :) [Sry, kui see komm nüüd teemast mööda läks, aga ma siis ütlen enda kohta, kui Sinu kohta ei käi :)]

     
  • At 1:00 PM, Blogger MustMarker said…

    hehehe
    tänks sellegipoolest sulle ka, pusa
    vahel peab ka nii mõtlema ainult. türa küllll!:D

     
  • At 1:07 AM, Blogger rinuljok said…

    hahaaa, pusa kommist tunnen ära omi mõjutusi! :D(või vähemalt meelitan end sellega,et olen sind mõjutanud positiivselt! :P)
    Aga jah.

     
  • At 11:54 AM, Blogger skisosiil said…

    riina, vana optimist ise selline, vastik :P heas tujus olles saab sust aru, halvas tujus olles annaks sulle jalaga. no offence, eksole, sa tead seda ise ka.

    aga eva, kallis, sul ongi täiesti õigus, ise endale saabki ainult loota. teisi võib kaasata, teisi saab ära kasutada, aga lõpuks oleneme me ikkagi ainult iseendast. and i know u can do it :) sa oled ka varem hullude olukordadega hakkama saanud, tuled ka seekord asjast ilusti välja. julgustav patsutus sulle :)

     

Postita kommentaar

<< Home