Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, veebruar 20, 2007

mõtted, mis tulevad pähe, jalutades läbi lund tuiskava vanalinna...

Pidevalt on vaja kuskile tormata, kas siis seltskondlikult, põhiliselt seltskondlikult või mõne muu tobeda asja jaoks. Tööle peab ka tihtipeale tormama, aga tööd ma ei süüdista - töö lihtsalt on, ta on hea ja peab olema...õiges vormis on töö igati nauditav. Aga inimesed väsitavad vahel...nii, et nii mõnelgi õhtul mõtlen, et mille jaoks ma lähen... Mille jaoks ma jälle lähen, et istuda keset inimmerd, olla sotsiaalne ja naeratav, igati seltskonnale sobiv. Muidugi lähen ma, et saada positiivseid emotsioone või lihtsalt mingit Mõtet või Emotsiooni ja lihtsalt seda õhku, mida saab vaid hingates koos inimestega, oma inimestega. See on hea. Aga samamoodi väsitab see niivõrd, see väsitab elu puhul, kus peale selle on veel asju - kus jääb selle kõrvalt nii vähe aega enda jaoks. Tekib läbipõlemise tunne. Olla nii väsinud, et ei jõua isegi sellest olukorrast välja rüseleda...ei jõua isegi mõelda, et võiks ju pisut teisiti.

Aga täna, teel koju, lumes jalutades, mõtlesin, et võibki teisiti. See mõte tuligi just siis...mul oli selle pisikese jalutuskäigu jooksul hetk iseendale, ja see andis idee, et miks mitte olla rahulikumalt? Miks mitte tulla nii mõnelgi õhtul hoopis koju, vaadata läbi uduste akende...mõelda mõeldavaid ja mõeldamatuid mõtteid.. Miks mitte lugeda lugeda lugeda, asju, mida peab, ja asju, mida võiks...või äkki isegi tahaks. Miks mitte lebada tunde voodil ja lasta muusikal tulla nii, et on vabadust ja aega seda vastu võtta...rohkem kui 10 minutit, mil jälle peaks teoreetiliselt rahva sekka sukelduma. Või siis miks mitte teha ise muusikat, tahan kitarri õppida, kitarri mängida, lihtsalt - teetassi kõrval. Kitarr ja pehme voodi, mõni uus Universaali voodikate või padjapüür - soe ümbrus ja tahe Teha on suurem. See ei tähenda, et ma eemalduks täielikult sõpradest või millestki...see tähendab vaid seda, et ma võtan mõni moment enda jaoks rohkem aega. Sest ma tunnen, et nii oleks ma äkki õnnelikum, rahulikum, kooskõlas endaga... Vaatab, mis sellest välja tuleb, aga nii tundub õige.

Nii võib-olla jõuab asju, mida võiks, ja asju, mida peaks. Nii oleks jälle rohkem elumõtet


13 Comments:

  • At 9:38 PM, Blogger skisosiil said…

    kus juures, tuisusel linnal on mingi huvitav rahustav mõju. mina, sama moodi kodu poole liikudes, sallis ja muusikas, muutusin ka korraga rahulikuks ja õnnelikuks. ei tea, millest see tuleb...

     
  • At 9:49 PM, Blogger Unknown said…

    Lumi teebki mõnikord nii. Hea on. Ja ilus. Ja enda jaoks peab aega olema, lihtsalt olemiseks.

    Ja kitarri tahaks ma ka osata mängida:P

     
  • At 12:24 PM, Blogger L said…

    oliver õpetas mulle ükspäev kitarri. kui ta esimese asjana rääkima hakkas, et "kujuta ette, et sul on peos väike õun" siis ma hakkasin nii homeeriliselt naerma, et ei suutnud enam tundi jätkata :P

    aga rahulikult on hea.

     
  • At 2:11 AM, Blogger MustMarker said…

    :D väikse õuna teooria tundub jah kergelt naljakas

    aga ma tahan ka et mõni ilus kutt mulle kitarri õpetaks. kutt peab olema...nii palju ma oma elust eemale ei astu :p

     
  • At 10:47 AM, Blogger L said…

    just! väga õige :)

     
  • At 1:09 PM, Blogger skisosiil said…

    "aga ma tahan ka et mõni ilus kutt mulle kitarri õpetaks. kutt peab olema...nii palju ma oma elust eemale ei astu" - :P, aga see kõlab, nagu Ollikas jääks täiesti mängust välja

     
  • At 1:10 PM, Blogger skisosiil said…

    ja õun on tõesti naljakas. mis mõttes õun?

    offtopic: miks oma komme edititda küll ei saa :(

     
  • At 5:19 PM, Blogger L said…

    "aga ma tahan ka et mõni ilus kutt mulle kitarri õpetaks"
    see kõlas pigem komplimendina ju :P

    aga nagu marit meile eile rääkis, siis tal on kombeks amelda nende meestega, kelle suhtes eva omab arvamust, et nad mitte üldse seksuaalsed inimesed pole. seega... maiteagi nagu. (see "tal on kombeks" kõlab nagu marit harrastaks seda kole tihti :P)

    ja õun. noh, et kui klassikalist kitarri õppida, siis peaks tegelt nendele õuntele mõtlema. ja kuna tema on sellist kooli saanud, siis tema hoiab näiteks medikat käes nii, et pühku mahuks üks väike õun. et ses mõttes, et ei hoia kätt rusikas.

    maitea, on sel vahe ka? jube naljakas tundus igatahes.

     
  • At 5:20 PM, Blogger L said…

    pihku, kurat, mitte pühku!

    on jah nõme et komme editida ei saa.

     
  • At 8:42 AM, Blogger rinuljok said…

    mis see 6un teile nyyd ette j'i! :P

     
  • At 11:46 AM, Blogger MustMarker said…

    muahaha @riina
    ja üldsegi...mulle meeldib kui kommenteerimise ainet annab mu kirjutatu :)

     
  • At 11:48 AM, Blogger MustMarker said…

    ahjaa, ja see et mulle ka mõni ilus mees kitarri õpetaks...see oli jah komplimendina mõeldud :)

     
  • At 2:20 PM, Blogger L said…

    küsi oliveri käest, miks see õun ette jäi :P
    aga ma mõtlesin küll, kui ma kirjutasin, et sul on vist naljakas seda lugeda, riina. :)

     

Postita kommentaar

<< Home