Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, jaanuar 01, 2007

Aga minu aastavahetuses, ses ajas üldisemalt, oli armastust ja ilusaid silmavaateid ja soojust, mis on nii soe, aga hetkekski pole palav, vaid on just nii, nagu olema peab. Ja oli suurt tünni kesk õue ja auravat vett ja šampanjat, oli sauna ja spa-protseduure. Sai tunda, et on tõeline puhkus koos nende kõige kõige Õigemate inimestega koos, hetkeks maha istudes tunne, et keha ja vaimu vahel valitseb tõesti harmoonia. Ma arvan, et nii peabki, ja see, mida mina tundsin, on just See, mida see harmoonia endast kujutama peab. Ja oli jalutamist Saaremaa looduses, ja Püha kirikut ja ikka veel soojust. Mõnusaid istumisi pubides, veini ja koorelikööri, teed ja parimaid toite.

Ja oli selliseid vestlusi ja selliseid meenutamisi, mida ma ei unusta tõesti kunagi. Sest niiviisi koos olles ei saa inimesed enam üksteise jaoks vähimalgi määral kauged olla. Filosoofiat ja arvamuste vahetamist, piltide vaatamist ja naeru, lollakat tantsu ja laulu saunalinades ja laval või pidulikes riietes kuskil toas. Nii palju SAUNA, et annab olla. Ma olen kolmekordselt puhas.

Ja ei tohi unustada tinavalamist ja graatsilist naist või kotkast või hoopiski elupuud, mis sellest kõigest välja tuli. Ja lõket õues, mis toob juba teist päeva tunde, et meil pole mitte talve-aeg, vaid eile oli jaaniöö.