Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, november 25, 2006

Eile õhtul sai oldud naistega, meie Naistega. Ma isegi ei ole osadega nendest ju nii palju aega veetnud, et öelda - meie Naised, aga näed, ütlen. Täielik stiilsete naiste õhtu väljas. African Kitchen, hirmkallid naiselikud kokteilid, värskendavad suitsud, rahvasumin. Ja mulle meeldis see, et tegime sellest vaiksema reede õhtu - polnud vaja mingit mõttetut karglemist. Ja naiselike kokteilide juurde käisid ka naiselikud vestlused - filosoofiast, ja loomulikult ka meeste vihkamisest või siis armastamisest. Igal juhul, single girls night out. Ja me oleme nii tugevad, et saame omapäi hakkama küll vahelduse mõttes. Anni, Hanna, Eva ja Eva. Annil ja minul on mõlemal suhetest kõrini, kuigi mina tunnen sest ka viimasel aja puudust. Aga siis ma löön end! Alles ma ju tahtsin sellest välja, miks siis seda kohe tagasi tahta. Me oleme tugevad naised!

Ja mul tekkis alternatiivsema ja intelligentsema "Seksi ja linna" tunne ühel hetkel. Istume seal neljakesi ümber laua, joome ja joome. Homne vajub unustusse. Aga õnneks on ka homne hea. Täna on mu õepoeg juba saanud aasta vanemaks, saab rõõmutsema minna tema üle. Ja õhtul lähme me Naistega Cosmoskvat kuulama - sama, mis ka praegu tööl mängib. Valmistan end jazzilikuks ja õdusaks õhtuks ette. Saaremaa, go!

Ja sellest homme ärkan ma vabasse pühapäeva hommikusse, koos pannkookidega äkki. Oleks ju hea. Mmmm...ja siis ma filosofeerin kõige lihtsamalt kõige lihtsamate asjade üle, kas kodus mõnd meest lugedes, või Ele juures, meeste ja naistega arutledes. "Mitte" on hea teema, calvados on hea jook

Ja siis on rahu ja esmasp kell neli viru lasering, mille üle ka eriti kurta pole. Aga tegelikult on see kõik pealispinnaline, ja pinna all võib paljutki korrast ära olla. Lihtsalt vahel peab pisiasjad lugema muutma.

6 Comments:

  • At 12:13 PM, Blogger L said…

    mul olid eile oma mitte-minutid, mille tõttu ma ootan homset juba suurema hooga. mitte, et need mitte-mõtted pärast nende üles kirjutamist väärtuslikud tunduksid, aga samas... tuleb tunne nagu ma teeks seda mõttetust mingi mõttega.

    junõu?

    a su Naiste seltskond on tore seltskond :)

     
  • At 12:13 PM, Blogger L said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 12:49 PM, Blogger MustMarker said…

    :)
    aga jaa..mulle just meeldib ka see mõte kus tunneb et mõttetust teeb ka mingi mõttega
    :)

     
  • At 6:34 PM, Blogger Nele said…

    Naised peavad olema, mehed võivad olla.

     
  • At 2:27 PM, Blogger skisosiil said…

    hee. singles või mitte niiväga singles nights out on võimsad :D

    i approve.

     
  • At 5:11 PM, Blogger MustMarker said…

    ei!
    singles! mitte-singles ajavad mind praegu närvi :p

     

Postita kommentaar

<< Home