Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, oktoober 23, 2006

Aga ma ei viitsi ju kirjutada....
või...

Igatahes polegi midagi nii palju öelda. Käin tööl, virisen kooli üle, armastan ja vihkan vahelduva eduga inimesi enda ümber, olen ebastabiilne, olen täiesti normaalne, olen armas ja soe. Põhiline on see, et ma vajan siiski pidevat ja mõnusat suhtlust inimestega, ja seeläbi leian ikka ja ikka iga õhtu end kuskilt mujalt kui kodust, rahulikult. Mõtlen alati kui vaba päev on, et miks elu ikka sel hetkel ka nii kiire tundub. Aga seda seepärast, et neil päevil magan pool päeva maha, et enda kõikehaaravast väsimusest natukegi taastuda - ja siis kui ärkan, on tunde hommikust juba kadunud, ja ma pean jälle jooksma ja tõmblema, et jõuda sinna kuhu vaja. Täiesti väsitav, tegelikult. Ma olen 21, aga vahel on küll tunne, et ma-ei-tea-kui-vana ja ma-ei-tea-kui-palju juba teinud oleks. Tegelikult pole.

Nii või teisiti, igal hetkel täiesti erinev olen ma küll. Ja ma ei oska enda tujusid viimasel ajal kunagi ette ennustada. Või ka tahtmisi, for that matter. Iseendast osa ajast aru ei saa, mis siis teistest veel rääkida

Aga tegelikult, ega nii hull või segane periood ka pole. Täitsa toredaid asju ja hetki on täitsa palju, ja ma oskan vabu hetki nautida küll. Viimasel ajal olen õppinud just easy-sti võtma siis kui otseselt rabelema ei pea. Mariti sünnipäev eile oli easy, söögiorgiad hingelähedaste inimestega on easy-d, mõni kontsert võib olla easy, ja isegi tööl olek võib seda olla. Osad inimesed tööl muutuvad aina enam koduseks - saab lihtsalt päeva mõnusalt, märkamata mööda lasta. Ja ilmtingimata uudse ja/või Hea muusika saatel.

8 Comments:

  • At 12:40 AM, Blogger rinuljok said…

    mismõttes Mariti sünnipäev eile? mulle pole küll keegi midagi rääkinud...

     
  • At 12:40 AM, Blogger rinuljok said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 1:43 AM, Blogger MustMarker said…

    oli nati teise seltskonna oleng..
    ei mahuta ju alati kõiki ühte kohta ära või nii

     
  • At 5:16 PM, Blogger Heli said…

    ma soovin, et ma saaks ka pool hommikut maha magada ja alles siis tõmblema hakata! ei, poole ööni ja siis vara (minu jaoks isegi vara-vara) hommikul tegutsema, pimedas veel.
    selles suhtes on 21 parem vanus, et saad natukene rohkem vaadata mida ja millal teed. *sunnib poolkinniseid ja punaseid silmi raamatu üli-igavat sisu jälgima*

     
  • At 7:53 PM, Blogger MustMarker said…

    ooo kallike..
    ma tean ikka veel seda tunnet, kus ma end raamatuid pean lugema sundima. ja saab küll rohkem vaadata, millal midagi teha, a samas, see toob halva harjumuse asjad kuhugi kaugusse edasi lükata :D nii et jah...

     
  • At 1:43 AM, Blogger skisosiil said…

    easy-olek. selle olen mina ka siin enam-vähem ära õppinud. või noh, selle vähe elutervema easy oleku, kus sa oled rahul/s enda ja ümbritseva ja kohustustega, mitte ei põgene kuskile.

     
  • At 1:08 PM, Blogger MustMarker said…

    :) see on ainult positiivne

     
  • At 10:48 AM, Blogger rinuljok said…

    :P
    22 seevastu on just õige vanus, kui ei pea end enam raamatuid lugema sundima ja saan teha täpselt seda mida iśe tahan! :D Noh, motivatsiooniga on vahest probleeme..et aegajalt ikka midagi tarvilikku ka ära teha, aga kui tahan lähen magama varavalges ja ärkan siis kui uni silmist kaob! :D

     

Postita kommentaar

<< Home