Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, november 14, 2006

...Ja ma planeerin enda tegevust-trajektoori ja muud nädal-paar ette, sest teisiti ma ei saakski. Nimelt nädala lõpu poole mõtlesin, et ohh, õige pea võiks Tartusse sõita. Aga võta näpust - järgmine nädal kolmapäev,reede,pühapäev täis tööpäevad. Mitte, et ma kurdaks, aga lihtsalt Tartu-reisi peab lükkama seega alles ülejärgmisse nädalasse. Normaalne, kas te ei leia? Nii et nüüd räägin enda Tartu kallikestele, et 1 (kuni 1,5 nädala pärast olen teie juures. Et pange siis märked kirja Eva tuleb see päev see kellaaeg, ja olgu grandioossne-fabuloossne vastuvõtt!!

Muidu on olnud head paar vaba päeva, kus niisama lebatud, varbaid loetud, raamatuid loetud. On jõutud ka kohvitada või teha miskit aktiivsemat-näiteks käia bowlimas. Ja üldse, armastan ma osasid kallikesi, näiteks Tomi või Maritit või ka kaugemaid kallikestest. Igatahes Tom oskab viimasel ajal helistada just õigetel hetkedel, kus Igavus tapab ja kedagi parajasti saadaval ka pole. Siis tuleb kõne ja juba me kõnnimegi tema uut kitarret häälestama või inimestega kohtuma või bowlima. Täiesti spontaanne ja täiesti lahe. Aitäh

Homme õppepäev, ma loodan ja siis Laseringi pisut või rohkem

1 Comments:

  • At 10:04 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Tomi uus,
    minu vana.

    Elage siis minu eest ka seltsielu.
    Tööloom on rõvedalt lahe olla lihtsalt!

     

Postita kommentaar

<< Home