Võilille märkimisväärsed mõtted

kolmapäev, oktoober 25, 2006

Mida kõike on Eva viimasel paaril päeval valesti teinud/millega pangi astunud?

*eile sai siis valegraafiku järgi mitte tööle mindud, kuigi tegelikult oleks pidanud. a see on õnneks õnnelikult lahenenud

*eile sai ka Ülemiste keskusesse teab-mis-pärast shoppama mindud. Sealt lahkusin ma aga u. tund aega, nimelt nii kaua võttis kas bussi ootamine või 30 minutiline takso tellimine lausvihma käes.

*täna jõudsin valeks ajaks loengusse. loeng pidi minu idee kohaselt algama 14.00, algas 16.00. pisut mõttetu, aga samas tore häng EHI pinnal.

*ma suutsin end täna ÄRA PÕLETADA!!! ja mitte kergelt, käel on suuur vill, õemehe jutu kohaselt 2. astme põletus. Krt, ma ei tee enam mõnd aega endale sooja toitu. Kõige kurvem on asja puhul see, et ma olen ju enamus aega üksi, ja mida ma teen sellistes situatsioonides? Situatsioonides, millega varem pole kokku puutunud. Helistan sõpradele ja püüan situatsiooni kirjeldada...või siis lähen traumpapunkti (mitte, et ma teaks, kus see asub). Täna niisiis läksin õe juurde abi saama. See oli eluehmatus tegelt, sest kui ma poleks kiirelt reageerinud, oleks veel enam end põletanud, kuuma õliga siis.ŠOKK ühesõnaga

*läksin lõpuks koeraga õue. Ja persse raisk, ma vihkan osaliselt punkareid jätkuvalt. Nimelt neid kuradikesi, kes enda koertega pargis vabalt hängivad, nii et on seltskond ja koerad vabalt litutavad. Ma sõimasin niiiiii ühe tüübi näo täis, kuna mul oli niikuinii halb ja valus olla. Igatahes ehmatas ta ära, sest ma konkreetselt KARJUSIN oma hääle ära. krt võtku õppust siis ka! Alles suvel oli mul sarnane juhtum.

*ja siis veel see pisut kurb fakt, et nüüd saan ma alles nüüüüd enda homset ettekannet lõpule viia. TÜRARAISK!

....ja mu ropendamine selles postis on täiesti asjakohane. Üldiselt jätkan siiski enda rahulikuma sõnakasutusega eluviisi :D


kas teil oli ka tore päev?!?
ma arvan, et nüüd olen mina igatahes ära teeninud vähemalt paar HEAD päeva..

5 Comments:

  • At 10:53 PM, Blogger Triste said…

    Kui sind kuidagi lohutab, siis on mul ka olnud eriti perses päev. Ja rjr kommjuunitit lugedes on neid veelgi.

     
  • At 11:52 PM, Blogger MustMarker said…

    hehee
    lohutas küll natuke,kuigi ega ma ei taha et sul ju ka halvasti läheks :)

     
  • At 12:34 AM, Blogger rinuljok said…

    me three

     
  • At 10:52 AM, Blogger Nele said…

    Kõigil on nii ilus elu, ma vaatan.

     
  • At 12:06 PM, Blogger skisosiil said…

    *pats pats

    minu meelest olete te kõik paar väga head päeva ära teeninud. ma vaatan, kas saan kuskilt midagi organiseerida...

     

Postita kommentaar

<< Home