Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, november 05, 2006

Intelligentne vestlus Riinaga...

Nimelt kunagi arvasin ma, et enne enda sündi olin must täpp meie Õismäe krt vetsu ukse peal. Siit tulenevalt muinasjutt Riinalt:

"Kunagi kui veel polnud Evat, oli üks must täpike vetsu ukse peal. Läks aega edasi ja täpikesest sai Eva. läks aga veelgi aega edasi ja siis ühel kargel talvealguse päeval hakkas Eva vaikselt mustaks täpikeseks tagasi muutuma."

Miks nii traagiline lõpp, te küsite? Sest täna Kraalis istudes enne seda kui enda täpi juttu rääkisin, märkas Riina mu otsa ees mingit musta täppi. Ja siis me mõtlesime, et äkki mul hakkab taandareng. Ville samas oskas märkida, et hullemaks ikka minna ei saa, tema on optimist. Mille peale Riina suutis viimasena märkida, et hullem oleks kui keegi mu sealt vetsu ukse pealt minema pühiks :D

ausalt, naesed ja mehed, ma ei tea, mis siis saaks kui ma konstantselt midagi suitsetaks veel ka :D

4 Comments:

  • At 9:03 PM, Blogger rinuljok said…

    siit jutust on veel mõned tähtsad faktid puudu! ja üldse kirjutasid sa selle liiga vara valmis! aga no ma mõistan - kui sa väikeseks mustaks täpikeseks muutud, on kaunis raske midagi kirjutada...

     
  • At 9:04 PM, Blogger MustMarker said…

    muahahaa

     
  • At 12:06 AM, Blogger Nele said…

    Oi, asi läheb lõbusaks ja huvitavaks ka vahelduseks :D Tell me more :D
    Mis järgmiseks? Riina muutub valgeks tuviks ja sööb musta täpi ära?

     
  • At 12:25 PM, Blogger rinuljok said…

    valgeks lapiks pigem, kes musta täpikese vetsuukse pealt ära pühib!:P Aga ei, ma pole nii kuri et täpikest maamuna pealt ära pühkida!

     

Postita kommentaar

<< Home