Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, november 04, 2006

Niiiii Hea Õhtu-Öö Fredi, Tomi ja Tennokesega. Ma muud ei tahtnudki öelda kui et mulle meeldib, et selliseid häid hetki veel leidub ja et nad oskavad mu ellu tulla. Kallid kallid...suured ja tundega kallid nende poole. Nüüd kell pool neli olen kodus, olles ja kõndides läbi Hundist, öisest Double Coffeest, tänavatelt, kus näha ühiseid tuttavaid, Levikast ja Kraalist. Ja kõike seda koos minu inimestega. Aitäh ka siinkohal õhtu alguse inimestele---te olete kallimad kui ma vahel arvata oskan.

Väsinud, kuid siiras naeratus näol lähen unele. Kuue tunni pärast Lasering

4 Comments:

  • At 12:36 PM, Blogger L said…

    mul on Väga Kahju, et Kakumäe poole ööbusse ei käi...

     
  • At 12:50 PM, Blogger MustMarker said…

    :(
    jaaa. saan aru
    kuigi ma just rääkisin enelile, et väga hea oli lõpuks. eva ja kaks meest. vaata, egolakse natuke võib saada nii :D

     
  • At 1:54 PM, Blogger Nele said…

    Irw ..

     
  • At 1:57 PM, Blogger L said…

    jaa, tean seda tunnet ka :P

     

Postita kommentaar

<< Home