Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, november 07, 2006

...ja ma kirjutan viimasel ajal palju

Igatahes, eile oli jälle hea õhtu ja päev ka. Päeval olin 16.00-21 virus tööl, arvasin algul, et ei viitsi üldse. See tähendab, ei viitsinudki. Aga hiljem oli täiesti talutav, polnud ka ühe töötaja Kätliniga pea kunagi tööl olnud, ja tuli välja, et ta on täitsa väga tore ja soe inimene. Lisaks suutis ta mu egole hästi mõjuda. Nimelt ütles ta üks hetk lambist, et minuga on nii kindel ja kuidagi mõnus tööl olla, et mu peaks Virusse sebima. Ja teate kui hea meel mul just sel hetkel selle üle oli. Sest eelmine päev olin ma ametlikult mõelnud, et ma olen nii väsinud Kristiines olemisest - iga hetk, mil Virus olen, on mitmeid kordi parem. Kristiines kuidagi nüristub ära,tülpimus ja muud toredad asjad. Peamiselt, kuna siin pole mul tunnet, et töötan muusikapoes. Enamus klientidest arvab, et see siin on Videoplanet ja nõmedaid inimesi käib ka kordi rohkem. Ja klaustrofoobia võib siin ka tekkida, pole ruumi enam hingatagi.
Virus on aga kuidagi minu moodi inimesed, oma õhkkond, teistsugune teema. Eks ma jään siis lootma, et juba järgmisest nädalast Virus hakkan olema, sest ausalt, ma ei jõua enam Kristiinet. See nädal veel täna õhtuni välja ja reede-laupäev osa päevast. OEHH.

Ja õhtul läksin Lost Continenti, kus Kairid ja Martinid ja Tomid istusid ja jõid. Veidi riläksi nendega seal, kõht täis, naer näol suurem. Ja Pets oli eile Tallinnas, jumalast cool oli teda jälle näha. Istuda eelnevate nimede ja Petsiga Kraalis, juues rummi teega ja olles lihtsalt rahulikult ja soojalt. Ja jalutuskäik Toompeal - aehh. Polnud Toompeale mõnd aega silmi ja nina pistnud. Tähh Pets, et viitsisid tulla, kuigi ega sulgi vist liiga nõme polnud :)

Koju jälle kolme paiku, a mis seal ikka. Head hetked on seda väärt

5 Comments:

  • At 12:08 PM, Blogger L said…

    ei, normaalne :P
    nad olid õhtul ikka veel kontinendis? wtf?

     
  • At 1:30 PM, Blogger MustMarker said…

    jep hilja õhtuni. ja siis 11 paiku läksime kraali :D
    ära oli joodud vaatide kaupa õlle

     
  • At 2:03 PM, Blogger Triste said…

    Wiii! Siis saab sul ju tööl külas käia, sinna Kristiinesse küll eriti marssida ei viitsiks...

     
  • At 3:27 PM, Blogger Nele said…

    Paistab, et esmaspäeva õhtud on nagu loodud reede ja laupäeva õhtuid asendama.

     
  • At 3:30 PM, Blogger MustMarker said…

    paistab nii. üldse olen ma nädala sees aktiivsem seltskonnahing kui muidu. imelik

     

Postita kommentaar

<< Home