Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, detsember 18, 2006

Miks kõigil on kõigist nii pohhui? (vabandust, et sellist sõna kasutan)Või noh, mitte kõigil, osad oskavad hoolida, sama loomulikult nagu mina. Aga nii paljud suhted ja suhtlemised, mis aset leiavad, on pealispinnalised. Mulle aga meeldib Hoolida ja vahel ehk hoolin liiatigi palju, aga minu meelest nii on õige. Teised peavad korda minema, ja pole midagi teha, et säärane olemine mind ka emotsionaalsemaks muudab. Emotsioonid on viimasel ajal alt-üles, ülevalt-alla - ma arvan, et suurelt jaolt just seepärast, et ma ei saa aru, miks inimesed võtavad teisi nii iseenesest mõistetavalt. Mulle meeldib selliseid asju just välja öelda. Kui palju kordi olen ma kallitele inimestele viimasel ajal ütelnud, et nad mulle meeletult korda lähevad - Palju, ma pakun. Aga see teeb hingele hääd, selline välja ütlemine. Ma ainult tahaks, et teised suudaks seda sama palju kui mina. Ja on neid, kus suudavadki ja see on meeletult hea :)
Ma olen vist üks kirjeldamatult emotsionaalne, ekspressiivne, spontaanne inimene. Tunnete inimene täiesti suurel määral. Täna käisid tunded üle pea, üle pika aja siis. Ja ma suutsin töö ajal peaaegu nutma hakata. Lihtsalt, lambist. Natuke eks oli ikka põhjust ka, aga ma pole tõesti end mõnd aega välja suutnud elada. Ja siis juhtuski see valimatul hetkel - pinged on õhus, mis teha. Ma mõtlen, et kas see muudab mind imelikuks. Aga siiski ma ei usu. Ma lihtsalt arvan, et ma peaks elama kuskil seebika seriaalide maal - sest sinna sobiks see perfecto`lt. Kõik on seal sellised - armastavad tuliselt, vihkavad sama tuliselt ja lasevad enda emotsioonid välja nii et miskit ei jää vist endasse. Noh, siin Põhjamaal nii ei tohiks, ja eks ma olen Põhjamaa järgi ka kohanenud. Aga vahel lööb lõuna temperament välja

5 Comments:

  • At 2:40 AM, Blogger MustMarker said…

    ...ja mulle meeldib kui igast salajasi lugejaid välja tuleb :)

     
  • At 4:15 PM, Blogger Nele said…

    Mul on sama probleem. Üliemotsionaalsus. Sellega suudan palju inimesi endast eemale peletada. Mõnikord on küll siuke tunne, et vajutaks mingit block nuppu nende emotsioonide koha peal ...

     
  • At 10:53 PM, Blogger MustMarker said…

    kuule jah, vahel oleks see nupp tõesti vajalik.
    aga mis seal ikka...elame edasi. vähemalt on meid selliseid rohkem kui üks või kaks

     
  • At 3:07 PM, Anonymous Anonüümne said…

    tsau, ma loen ka salaja:)
    emotsioonidega on juba nii, et kogunevad ja kogunevad ja lõpuks ei mahu ära enam ning peavad kuidagi valla pääsema. ja seda tihti just valel ajal.
    aga mis siis töö juures juhtus? peale selle muidugi, et palju tööd oli:)

     
  • At 10:06 PM, Blogger MustMarker said…

    kuule ei juhtunudki midagi. lihtsalt äkki olid emotsioonid laes..äkki ületööst, äkki muust. ja sama äkki oli kõik korras jälle :D

     

Postita kommentaar

<< Home