Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, detsember 11, 2006

Kas mõttekamaid mõtted postitatakse enda bloggi siis kui on kergemoeline masendus või tahtmatus-suutmatus olla, mõtlen ma. Ei, tegelikult nii vist pole. Sest ei saa just öelda, et minu maailm teab mis värvikirev ja särav on. Pigem tekitavad sellised sõnad mus südame pahadust. Ma lihtsalt vist ei oska end enam depressiivsemates ehk siis (kunsti-inimesele, poeedile kohaselt) ahastustoonides väljendada. ...Et tahaks välja sellest ahistuse Ruumist, tahaks olla kõike ja kõigiti, nagu praegu ei ole, tahaks midagi, millest isegi ei tea, aga oleks hea ju teada. Sest rahuolematus, ja ooo see äng ja kammitsetus - millised ilusad sõnad.

Vot mina enam nii ei oska. Ja ei mõtle ka ennast interneti küljele lahti laduda-seletada. Kui rahulolematus võtab võimust, kavatsen mina lihtsalt vaiki olla, sest vaiki on vahel hea ja vaiki peab veel vastu

4 Comments:

  • At 11:58 AM, Blogger L said…

    Aga rääkida saab ju ikka, isegi kui internetiavarustes end väljendada ei soovi...

    Kuigi vahel on selline tuju, kus üldse ei taha.

     
  • At 9:07 PM, Blogger Heli said…

    aga kusjuures mina nõustuksin (...arvatavasti...) sinu postituse esimese lausega. olen seda isegi täheldanud. kuigi peale selle ka peale eriti positiivseid emotsioone. aga samas - milleks kirjutada igapäevasest tühjast-tähjast?

    aga selle vaikiolemisega olen ma nõus, kolme käega poolt.

     
  • At 11:43 PM, Blogger skisosiil said…

    ma mäletan, kuangi sai alustatud tühja-tähjaga. aga nüüd...

    mina käin ka viimasel ajal sinu viimase 13 sõna järgi...

     
  • At 12:22 AM, Blogger MustMarker said…

    noogutus :)

     

Postita kommentaar

<< Home