Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, mai 31, 2007

Nüüd, tänases öös, kell 1, mõtlesin ma vist häguselt-selgemalt välja enda bak töö teema, ja see praegu toob mingit seletamatut rõõmujoovastust, sest ma nagu teaks, millest kirjutada, ja seda oleks nii palju (vähemalt see tundub nii), et peakski ruttu vihtuma hakkama. Aga ma ikka hoian end natuke tagasi, sest see on äkk-mõte, mis on minu peas keerelnud tegelikult juba mõnd aega. aga ma pole mõelnud, et see võibki olla The Subject. Appi! Lugesin uuesti läbi enda üht esseed, ja seal peitusid jälle natuke need mõtted, ja siis ühel hetkel - lambike lõi põlema (vähemalt säriseb kahtlaselt, sest enne oli ta päris kustus).

Ja nüüd mul on selline Tunne sees, selline Tunne, et ohh kuidas tahaks maailmale asju öelda, läbi enda töö, aga ma parem rahunen maha. Magan ja nii. Sest ega midagi struktuuri-lähedast ma praegu küll kirjutada ei suudaks. Või teekski enda töö ka sellise meelevaldsena, ja emotsioonidest lähtuvana (selline ma juba kord olen tegelikult). Ma ei tea ma ei tea ma ei tea.

Oioioi.

2 Comments:

  • At 7:14 AM, Blogger L said…

    kasuta ära seda tuhinat!!! kindlasti!!! kirjuta kõik üles mis torust tuleb, ära üldse vormile mõtle ega midagi ja pane edasi, siis saad hiljem sellest jõudu et oled juba kirjutanud, muidu kaob see lambike (tean kogemusest).

    nii tore!

     
  • At 10:33 AM, Blogger skisosiil said…

    just, just, kõik mis ele ütles. ja tõepoolest, teadmine, et sul on midagi olemas, nii teema kui mõtte jne näoL, on meeletu kergendus :)

     

Postita kommentaar

<< Home