Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, märts 18, 2008

Igiammune päevik

Üks mu päevikutest, aasta 1998 sissekanne:
.....Tsau päevik. On teisipäev. Sorry, et ma ei jõudnud eile rohkem kirjutada. Täna tõusin kell 10.00. Hommikul sõin võileiba ja majoneesiga muna. Peale seda vaatasin telekast "Vapraid ja ilusaid"


Minu päev kümme aastat hiljem, aasta 2008. On teisipäev. Täna tõusin kell 10.00. Sõin veidi tervislikumat toitu (sest vormi on vaja hoida) ning peale seda vaatasin telekast "Vapraid ja ilusaid"

Ma ütlen, that is what they call life on the edge

:P

2 Comments:

  • At 9:15 AM, Blogger L said…

    ei ma ikka naersin eile selle üle sügavalt :)

    ring on täis. tase on lihtsalt teine.

     
  • At 11:57 AM, Blogger MustMarker said…

    :D
    ma ka. ikka pikalt.
    edit: 19. märts 2008 hommik - just lõppes "vaprad ja ilusad", alustame päeva :P

     

Postita kommentaar

<< Home