Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, veebruar 18, 2008

Natukene vestlust Pamelaga...väga minu praegust elu kirjeldav:

palun ära kurjusta. sa oled nii tige viimasel ajal. ma ei händeli
Dandelion says:
ma tean
sest elu on sitt
pardon enda tahtmatu käitumise eest

Dandelion says:
noh, ma tean küll, et osadel asjadel pole põhjust
stress ongi põhjus
mis loob ka põhjenduseta kurja tuju
ja kõik asjad kukuvad ja ma unustan kõike
eile...õhtul. mõtlesin et ok teen siis süüa vähemalt, pärast nutmist
ja muna lendas keset kööki laiali
ma lihtsalt ei händelinud...u. hakkasin uuesti nutma


Täpselt selline elu on. Muna viib ka tuju ära. Ja nüüd ma sõin jälle muna, ja mu isa kirjeldas, et ma söön nagu metslane. Jah, suveks kaalun 100 kilo ma pakun. Ajee. Ilus kevad

2 Comments:

  • At 11:11 PM, Anonymous Anonüümne said…

    see tähendab lihtsalt, et sa oled hooliv inimene - munast, kelle elu nii traagiliselt lõppes, oli kahju. pai.sulle ja munale.

     
  • At 11:20 PM, Blogger MustMarker said…

    awwww hea lähenemine :D

     

Postita kommentaar

<< Home