Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, jaanuar 25, 2008

Mulle meeldib suudelda, eks. Enda täielikus eba-adekvaatsuses ja pohmellis (üle pika aja oli hommikul tunne, et ma ei taha püsti tõusta, sest asjad võivad halvemaks minna) mõtlesin siin, et mina valiks suudlemise. Et kui tuleks valida mõtlemise ja suudlemise vahel, siis suudlemine meeldib mulle enam. Põhjusel, et suudlemisega käib kaasas ka emotsionaalne pool, ja mõtlemine. Aga lihtsalt mõeldes suudlemist ei saa. Ei ole just nii, et süübides Kierkegaard´ i, saab inimene samal ajal praktiseerida suudlemist. Siis on ikka ainult mõtlemine, sügav mõte. Aga suudlemisega saame me kaasa mõlemad.


Tähendab, sellest jutust ei saa ma nüüd aru, et kõik ikka teaks. Tarbin mullivett edasi

14 Comments:

  • At 3:56 PM, Anonymous Anonüümne said…

    ja tänase öö valguses on jutt veel eriti õige :)

     
  • At 5:57 PM, Blogger MustMarker said…

    üsna jaa. suudlemine on endiselt teema:D

     
  • At 5:59 PM, Blogger Unknown said…

    Suudlemine on alati teema

     
  • At 12:35 AM, Blogger L said…

    aga suudlemiskontekst on ka oluline...

     
  • At 1:38 PM, Blogger ull said…

    :D:D:D:D

     
  • At 2:04 PM, Blogger MustMarker said…

    suudlemiskontekst on väga oluline

     
  • At 11:35 PM, Anonymous Anonüümne said…

    ma lugesin et suudlemisoskus on väga oluline. noh, mõnes mõttes küll :)

     
  • At 11:39 PM, Blogger MustMarker said…

    :D seda ka

     
  • At 1:54 AM, Blogger L said…

    no ma ütleks et igatahes ;)

     
  • At 2:33 AM, Blogger MustMarker said…

    jaa, sest suudlus määrab ikka kõik. vähemalt ma tean, et mina suudlen väga hästi :D

     
  • At 1:26 PM, Blogger L said…

    jube hea ikka - kõigil on suudlemise kohta midagi öelda. :)

     
  • At 1:27 PM, Blogger MustMarker said…

    ma vaatan ka jah. krdi pop teema

     
  • At 2:13 PM, Blogger Triste said…

    Tegemist on ju siiski hea ja olulise teemaga, kuidas saakski mitte sõna võtta...

     
  • At 1:42 PM, Blogger -SHE said…

    mwah

     

Postita kommentaar

<< Home