Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, jaanuar 07, 2008

Ja no fakk. Ei ole midagi teha - ma olen endiselt armastussuhtes Cassireriga. Tuleb ikka teda ka enda baktöös kasutada, tema poolt öeldus on kuidagi kirge ja tunnet ja ehedust. Ma ei oska seletada. Igal juhul, õue mängima ei saa tema tõttu minna. Sest ta köidab mind, ta on lehekülgedel, mu mõtetes, terve selle päeva, jätkuvalt. Kui keegi nii väga imponeerib, siis teeb see rahutuks. Täiesti rahutuks, sest tahaks kõike, mida vähegi saab ja kogu aeg, aga inimlikult ju ei jõua. Tekib rahutus. Aga vist ikka selline rõõmus rahutus. Sest see on armastus.

2 Comments:

  • At 3:58 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Seda meest pead sa ikkagi minuga jagama. Ma ei tea, kui palju siin armastusega tegemist on, aga ära kasutan ma teda küll :P

     
  • At 10:50 PM, Blogger MustMarker said…

    hahahaha
    luban ära kasutada. armastus on siin viimasel ajal üldse väga suhteline mõiste :P

     

Postita kommentaar

<< Home