Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, detsember 11, 2007

Personaalsem postitus, nn note to self. Eile avastasin miskit. Miskit, mis teie jaoks võib tunduda loomulik tõde, kuid mitte minu jaoks

Suhetest. Eile, lamaskledes Eva diivanil (see pole mina kolmandas isikus) ja vaadates mis iganes romantilist usa komöödiat, avastasin üks hetk karjatusega, ühe suurima elutõe. Täiesti kummaline, selline tunne, nagu miski oleks mind sekundilt tabanud, välk, rush through the head, tunne:
Ma pole siiani, kordagi, enda elus, täheldanud seda, et ma olen suhtes (siis kui ma mingi inimesega koos olen). Ma pole kunagi defineerinud enda suhtlust inimesega suhteks. Sellisena mõistnud, et ma ole selle inimesega koos. Ei. Mis ongi kõige põhjus - selle põhjus, miks ma käitun suhetes nii, nagu ma käitun, hoian sõbrad ja selle Teise omavahel lahus, ütlen, et mul on enda elu ja enda aeg (mis muidugi ka on), aga ma täiesti võtan seda Suhet kui eraldi üksust. Nagu see ei kuulukski mu elu juurde. Kuigi tegelikult, just seda ta on, see inimene on sel hetkel mu elu üks osa. Suur osa. Ma ei saa aru, kuidas ma seda niiviisi näinud pole. Ma olen seda alati vältinud, sest mul on ju minu ego, minu vabadus, minu Mina, mida ma meeleheitlikult kardan kaotada, aga selle käigus teen hoopis haiget sellele Teisele. Sest ma olen kauge, sest ma pole kunagi, olles suhtes, 100% õnnelik. Sest ma pole aru saanud suhte ideest. Sellest, et kui inimene su elus on, siis see ongi see, mis sind õnnelikuks teeb. Sest sulle ju meeldib temaga aega veeta, see kui ta On. Aga ometi, pole ma seda kunagi võtnud kui kooselu, arvestamist ja muud sellist. Sest hommikul lahkun ma selle inimse juurest, et minna ja tegeleda Oma eluga, ometigi on ka tema minu elu. Nii veider. Nii fucked up. Ja ma mõistsin seda praegu. I'm struck by lightning. Naerge kui tahate, et oi, Eva, mis "uudsete" ideedeni sina jõudsid, aga minu jaoks see on seda. Hilise psühholoogilise arenguga olen. Füüsilisega ka. Minu jaoks ei ole olnud kunagi lihtne inimest enda lähedale lasta, tegelikult. Sest võib tekkida liigne lähedus, ja ahistus. Kuid mis on liiga lähedal? No küsimused, ma ütlen. Minu jaoks oluline õhtu oli eilne.

Mõtted jooksevad nüüd kokku. Too much to handle. Lõpp

6 Comments:

  • At 5:05 PM, Blogger L said…

    oi aga mulle väga meeldib kuidas sa seda kirjutasid :)

     
  • At 5:31 PM, Blogger MustMarker said…

    oi:) aitäh

     
  • At 2:45 AM, Blogger T. said…

    hmm...peaks ka korraks sellise nurga alt vaatama...oot, loen uuesti.

     
  • At 1:38 PM, Blogger L said…

    ahjaa, seda hakkasin ma ka mõtlema, et on ju jube palju inimesi, kes selliste tõdemusteni kunagi ei jõua ja süüdistavad oma suhtelises (pun intended) ebaõnnes pidevalt kedagi teist. niiet jah. ma arvan et reaktsioon "oi, Eva, mis "uudsete" ideedeni sina jõudsid" oleks kohatu ja mõttetu.

     
  • At 1:11 AM, Blogger suagatha said…

    see on nii siiras ja ilus...
    siiruseilu ja ilusiirus
    siiralt nii ilus oled





    ps: kas kõik inimesed ei räägigi endaga (eri keeletes)? või tuleb see tõest tõesti alates bakast...

     
  • At 1:09 PM, Blogger MustMarker said…

    :) ma isegi ei tea. bakal on sellega kindlasti palju tegemist...:P

    aga ma muidugi ütlen jälle aitäh. kui vaid üks teine inimene seda ka nüüd mõistaks. siis ma kiirgaks õnnelikkust sellest siirusest, siiralt. kuidas mulle hakkab see sõna meeldima

     

Postita kommentaar

<< Home