Võilille märkimisväärsed mõtted

teisipäev, oktoober 16, 2007

Uneloom. Kogu aeg on väsimus. Andke Evale voodi ja ta magab, ükskõik mis. Isegi 11 või 12 hommikul ei tõuseks muidu üles kui endale spetsiaalselt äratuskella ei paneks. Magaks vähemalt kella kaheni päeval, alati. Järele mõeldes, ei ole see seotud isegi hilise magama minemisega, sest isegi kui lähen (õhtul) tuttu normaalsel ajal, võin päeval kolm-neli tundi rahulikult magada. Ainult magada, keha ei liigu, midagi teha ei tahaks. Ainult sunni najal ajan end liikuma.

Peaks vist ikka arsti juurde minema, see pole päris normaalne. Sest isegi pidudel, viimasel ajal suudan seal ainult haigutada. Jootke mulle alkoholi ja uni on veel tugevam. Ehk siis kui kõik teised veel möllavad, siis mina haigutades naeratan :)

11 Comments:

  • At 8:53 PM, Blogger -SHE said…

    ära mine arsti juurde, save the money. su diagnoos on unihiir. join the club. keegi ei tea aint, kus see klubi on, sest see inff magatakse maha. ma lähen nüüd magama.

     
  • At 9:09 PM, Blogger MustMarker said…

    hahaha
    ei ole ikka päris nii
    mul on need madalad rauatasemed ja asjad veres...et peaks uurima. sest sellega on nii, et küsitakse, et kuidas inimene üldse elab ...

     
  • At 9:09 PM, Blogger MustMarker said…

    aga muidu eks jah, talvel päikest vähem jne

     
  • At 5:37 PM, Blogger Ott said…

    heh, eilne pidu tõestas seda une asja täielikult. Mul oli sama diagnoos.

     
  • At 10:47 PM, Blogger MustMarker said…

    no indeed
    :)
    meil paljudel vist oli. ja nüüd on jälle uni. hola ott

     
  • At 11:11 AM, Blogger L said…

    haa, ma magasin just ca 13 tundi. aga unihiir ma veel ei ole, ma magasin sest eelmisel ööl ei lastud.

     
  • At 11:38 AM, Blogger MustMarker said…

    õige ka. no tere hommikust ele :)

     
  • At 1:13 PM, Blogger rinuljok said…

    kusjuures ma ka nõustun unihiire auastmega :P Mis muud kui et üks nädal üledoseeritud energiat röövib järgmise nädala energiast tühjaks.
    Ja sellele vaatamata on mul süümekad,et ma elu maha magan!

     
  • At 10:42 PM, Blogger MustMarker said…

    no sul on teistmoodi. sul vahel on energiat, ntx terve 1 nädal. mul pole üht päeva ka vahepeal sellist
    ma aind magan või siis magades liigun ringi. kurb

     
  • At 10:43 PM, Blogger MustMarker said…

    ja pealegi, riina, mis mõttes elu maha magad? ega kogu aeg ei peagi rabelema. mina naudin seda nn. magamist vahel, mul on niiviisi hea olla ntx...

     
  • At 7:01 PM, Blogger rinuljok said…

    ma naudin ka vahel uimamist ja aja maha võtmist, aga ainult teatud koguses. Üledoseeritult pole see enam fun. Aga jaa, üldiselt mul on palju rohkem energiat ja ma armastan seda! Energia on mu suurim passioon! :)

     

Postita kommentaar

<< Home