Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, august 25, 2007

No mineeee!

Mul pole raha. Hetkel pole selleks ka raha, et saia osta. Ses mõttes, et ma ju käin tööl (veel), et peaks nagu hakkama saama. Aga ei. Tegelt tundub, et kõigil Laseringi noortel on suuremal osal ajast näpud täiesti põhjas. Eile sõin kiirnuudleid. Maitsev. Kõht tühi ajab kurjaks, ja siis ajab kurjaks see kui ei saa minna mingile muusikaüritusele seepärast, et lihtsalt pole raha.

Ma tõesti ei taha vanematele hakata helistama, et tere, ma olen jälle täiesti broke. Aga peab anyways. Jah, see on vingumiskiri. Et pole vahet kas käia tööl või ei, raha ju niikuinii pole. Rõõmus hetk.

Ma nüüd lähen masendun kuskile ma ei tea kuhu. Rõve on olla

9 Comments:

  • At 12:47 AM, Anonymous Anonüümne said…

    ma saan 30...

     
  • At 7:30 PM, Blogger MustMarker said…

    :D
    sama olukord põhimõtteliselt?

    (ahjaa, ja muide, 30 on nagu mitte-vana veel igal juhul)

     
  • At 11:15 PM, Anonymous Anonüümne said…

    selles mõttes, et kõik on suhteline, eks? kui sa saaksid järgmisel 7. aprillil 23 asemel 30, kas siis oleks 30 ka mitte-vana? ;)

    kui su tuju paremaks läks, siis sai mu töö tehtud. :)

     
  • At 11:26 PM, Blogger -SHE said…

    30 ja elu alles algab;)

     
  • At 11:36 PM, Blogger MustMarker said…

    no minu meelest ka.
    õige suhtumine, she
    ja mu tuju on praegu ok. ma närisin just porgandit :D

     
  • At 11:37 PM, Blogger MustMarker said…

    ja muidu. mul ei oleks ma arvan midagi selle vastu, et saaksin järgmine aprill 30 kui ma need vahepealsed aastad ka kätte saanud oleks. praegusel juhul jääks siuke 7 aastane puudujääk lihtsalt:)

     
  • At 4:26 PM, Blogger Nele said…

    Ka minul, kui madalama astme riigiametnikul, on kogu aeg näpud põhjas ... viimased 3 nädalat järan kiirsuppe ja võileibu, nii et silm ka ei pilgu...

     
  • At 7:42 PM, Blogger MustMarker said…

    hahaha
    no nii ongi. aga mu emme tuli täna töö juurde, tõi saiakesi ja andis natuke raha. oh ma sõin 4 saiakest ja kõht on vist mitmeks päevaks täis:p

     
  • At 9:53 PM, Blogger Nele said…

    Jah, peab tunnistama, et mu ema tassib ka töö juurest head ja paremat süüa. See päästab päeva. Kui üksi elaks, siis oleks modellikaalus varsti.

     

Postita kommentaar

<< Home