Võilille märkimisväärsed mõtted

pühapäev, juuli 15, 2007

Tere!
Ootame sind ettelaulmisele 17. augustil kell 14 Eesti Televisiooni
Gonsiori 27, Tallinn
Esitada tuleb üks laul a capella
Vali laul, mis sind kõige rohkem ja kõige paremini näitab, mõtle, kuidas seda esitada, et kohe algusest oleks kõik paigas, sest laulda saad reeglina vaid ca 1-1,5 minutit.
Vajadusel võib žürii küsida ka teist laulu, ole sellekski valmis
Ole valmis vastama väga erinevatele küsimustele
Tea, et seda kõike me ka salvestame, seega laulule vastav riietus, soeng ja make up on samuti olulised

Sinu grupis on 20 lauljat, teie aeg 14-15:00
Mis siis muud kui KAKS TAKTI ETTE!


ehk siis ou mai gaaaad! ma arvasin, et mulle ei kirjutata vastu. ja ma tean, et see kiri tuleb väga paljude inimeste postkasti ja see ei näita veel peaaegu midagi. aga ikkagi. ma pole kunagi julgenud kuskile suuremalt laulma minna, televisiooni eriti. ja nüüd see vist toimubki. ma actually laulan seal ja keegi võib actually leida, et ma laulan faking hästi. ja see toob mingi segadusse ajava tunde, samas paanilise, samas hea. ei, mul pole halb. ma tõesti loodan, et hinnatakse omapärast häält ja seda Tunnet, mis mu sees on. nii et parem hoidke pöidlaid! ma tean, et ma ise hoian


7 Comments:

Postita kommentaar

<< Home