Võilille märkimisväärsed mõtted

laupäev, jaanuar 12, 2008

Ma ikkagi leian, et tahaks kirjutada raamatu meestest, lihtsalt ja vabas vormis. Mul oleks nii palju öelda, nii palju anda, nii palju jagada. Sel teemal lõputöö kirjutamine läheks palju sujuvamalt kui see, mis praegu käsil on. Üks öö ja valmis, või siis mitu ööd, sest (NB!) uurimus peab ikka kirjutamise käigus jätkuma. Tegelikult, kui nüüd mõtlema hakata, siis -mehed- on mu alus ka antud bakalaureuse suurteoses. Ilma nendeta seda tööd ei valmiks. Keskaja mehed ja uusaja mehed ja kaasaja mehed. Huvitav, kas ma nende kohta ka nii palju tean kui nende teiste meeste kohta? EIT olen ikka küll. Mh..Eva mõtted kell 0:53. Saa kaineks, maga välja, ärka üles, ära jaura

9 Comments:

  • At 1:06 AM, Blogger Unknown said…

    Meestemõtted olid sul juba 3 tundi tagasi. Millest võib järeldada, et sa polnud juba siis kaine. Gaad! Mis seisundis sa oled!:P

     
  • At 1:09 AM, Blogger MustMarker said…

    :D
    ebakaines järelikult. aga mingil teisel moel kui "alkoholist purjus" olemine. seda me praktiseerime homme!

     
  • At 1:31 AM, Blogger T. said…

    hmm, ma panen peas naiste kohta raamatut kokku. uurimus jätkub samal ajal. ;)

     
  • At 1:56 AM, Blogger Unknown said…

    Õu mai, see kõlab ähvardavalt

     
  • At 2:31 AM, Blogger MustMarker said…

    oh, huvitav oleks kunagi neid mentaalseid raamatuid võrrelda, tauno

     
  • At 12:12 PM, Blogger L said…

    maitea, mu meelest mingit raamatut sellest meesteuurimusest ei tuleks. üleüldse võib inimeste kohta öelda kokkuvõtvalt, et kõik on idioodid ja need kes idioodid pole, on värdjad. :P

     
  • At 3:45 PM, Anonymous Anonüümne said…

    :D:D:D:D haha eva!

    üks noormees küsis naljatades mu pärimiste peale, et kas ma kirjutan temast raamatut. kirjutaks küll kusjuures. olen teda mõnda aega uurinud, materjali oleks juba omajagu. peaks ära tegema. peale seminari ja bakat. selleks ajaks on äkki lõpplahendus ka käes..

     
  • At 4:58 PM, Blogger MustMarker said…

    hehehe..väga hea, ulla..ma ka plaanin selleks ajaks raamatu publitseerida
    samas,ele, you got a point too:D

     
  • At 9:42 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     

Postita kommentaar

<< Home