Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, aprill 17, 2008

...need olukorrad panevad mõtlema, miks ei astuta tihemini kontakti juhuslike möödujatega...olukord, kus koeraga õhtusel jalutuskäigul jalutad kõige aeglasemalt, koer ka...ja vastu kõnnib kõige rahulikuma ja meeldivama olekuga (ilmselt hispaanlasest-itaallasest) hipipoiss, suur seljakott seljas...täielik matkaja...ja lihtsalt jälgib terve selle tee...nagu sinagi. ja see mööda minemine
on kõige pikem kõigist mööda minemistest
miks ei küsita niisama, lambist, et teeme äkki koos ühe suitsu..

4 Comments:

  • At 10:49 PM, Blogger rinuljok said…

    noh, eks see ole oma pealehakkamises kinni. Miks sa ei küsinud? Aga mina olen ka selliste olukordade peale mõelnud ning endalt küsinud - aga miks ma ei lähe juttu tegema?! Ja ma arvan et sellest asotsialiseerumisest peab jagu saama, sest viimati viis spontaanne tutvus bussis selliste toredate dräägideni, kellest ma ainult unistanud olen! :D

     
  • At 11:41 PM, Blogger L said…

    Nojah, mina kõnnin tavaliselt mingis udus ringi ja ei märka eriti maailma. Aga seeeest olen vastuvõtlik inimeste kommentaaridele ja ettepanekutele. Ja ma usun, et tegelikult on paljud vastuvõtlikud. Tuleb lihtsalt kätte võtta ja pöörduda :)

     
  • At 12:18 AM, Blogger MustMarker said…

    :) armas. julgustus

     
  • At 10:08 PM, Anonymous Anonüümne said…

    Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

     

Postita kommentaar

<< Home