Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, aprill 28, 2008

...ja päeval, mil oled andnud ära enda lõputöö
...tuleb hämmastavalt ruttu tagasi see tunne, elutunne..

Võib ikka öelda, et teatav rõõm on minus, mis siis, et viimased 3-4 päeva on olnud ei midagi muud kui õudusunenägu. Füüsiliselt ja vaimselt, julgen ma öelda, kõige raskem aeg mu elus siiani. Kirjeldamatu

..ja õhtul kui tuled koju, arutatakse köögis teemal:
"aga plastmassi ei panda pliidi peale"
"mis sa seletad, sa oled enda pliidialuse, tartus, juba ammu ära kõrvetanud"
"aga plastmassi ei panda pliidi peale"

Filosoofia, ei muud kui filosoofia


-hõljun eemale, erinevalt Annikast, teatav täidetus on hinges. ja see on hea-

6 Comments:

  • At 10:23 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Eval on täidis hinges.

    Ja mina olen nagu tuuletasku...ainult kerge iil puhub sees. Ühest hingeservast teise.

    Täitke mind, somebodid.

     
  • At 10:32 AM, Blogger MustMarker said…

    tuuletasku. awww annika. mulle üldiselt meeldivad tuuletaskud

    aga...püüan välja mõelda midagi, mis sinu täidiseks oleks...mida sa eelistaks...moosi? kohupiima? rosinaid? kõike koos? :)

     
  • At 4:44 PM, Blogger L said…

    annikal peaks sees olema... midagi tulist. something spicy.

     
  • At 7:14 PM, Blogger MustMarker said…

    tõsi ;)

     
  • At 9:11 AM, Anonymous Anonüümne said…

    Spicyd rosinad paluks.

     
  • At 10:23 AM, Blogger MustMarker said…

    :D

     

Postita kommentaar

<< Home