Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, veebruar 02, 2009

Kuigi muidu on kõik hästi ja viimasel paaril päeval on juhtunud asju, mida minuga varem veel kunagi juhtunud pole, siis
nüüd pean virisema sessi-vaba aja üle. Ma ei oska endaga midagi peale hakata. Niisama niisamise päevad...kuidas need peaks mööduma? Jah, vahepeal on küll tore ja tegemist, aga mida kõik need päevad teha? Tallinnas käisin tööl (mida mul siin pole), hängisin oma seltskondadega (mida mul siin niivõrd pole), ja noh, muidugi, niisasin ka niisama, kooli ja töö vahepeal. Võib-olla ei oska ma enam niisata, kuna igapäevaselt kõrval olev inimene ei niisa pea kunagi ja see tekitab tunde, et peaks ka kogu aeg midagi tegema. Ja Genialistid on ka kinni mis kinni. Küla tunne.

2 Comments:

  • At 8:41 PM, Blogger rinuljok said…

    loe raamatut või tee midagi neist 10000asjast mida võiks teha, aga milleks kunagi aega/viitsimist pole. a la säti oma ipodi playlisti tähestikujärjekorda..irw. ehkki ma tavaliselt lõpetan siiski niisamatades.

     
  • At 11:47 AM, Blogger skisosiil said…

    Mhmh! I know. Vastik, kui asjalik inimene kogu aeg nina ees. Mitte, et minul seda muret oleks.

    :P

     

Postita kommentaar

<< Home