Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, juuni 05, 2009

Tantsin Lykke Li biiti. Hämmastav rootsi neiu. Avastan Sia uut plaati. Ja mõtlen, kuidas võiks kunagi elada. Kindlasti tundub see filmides palju vägevam, aga ma tahaks oma katusekorterit-stuudiot, kus oleks palju loomist. See oleks segu kohvilõhnast, juhuslikust maalimisest, kirjutamisest, ausast olemisest ja seksist, tantsimisest ja iizi-võtmisest, sigaretist, alasti kehadest ja aknast kostuvast tänavamuusikast ja trashist. Võiks olla palju päikest, aga kui oleks vihm, saaks kuulata aegumatut Billie Myers'i "Kiss the rain"'i (nagu kunagi tornis) ja vaadata alla inimestele, kes teeks kõik, et sellest vihmast ja meeleolust pääseda.
Mõtlen, et millest ma siis elaksin? Tööl peaks ka käima või tahaks keegi mind äkki mingite kirjutiste eest tasustada...? Mitte, et seda siiani oleks juhtunud. Aga minu meelest vähemalt kirjutan ma vahepeal kasvõi nii häid esseid, et võiks küll huvi olla. Mina tahaksin end, viimaks, pärast hüsteeriat ja üldist ebastabiilsust.
Ja sõbrad käiksid pidevalt külas, toimuksid hästi paljudel patjadel veedetud unustamatud õhtud ja päevased siestad. Ja korteri look oleks muidugi first class mixed with trash (kui te mõistate, mida silmas pean). Seintel oleks Pamela joonistusi, minu kirjutistest random lehekülgi (kusjuures, hea lampmõte, kuidas oma toa seinu täita), mõni ilus kangas (roosidega näiteks) Selline romantiline ja selle vastand kokkusegatud. Ja päikesevalguse osas oleks hea kui seda piisavalt tihti oleks, see annaks toa kollakas-oranžidele seintele veel enam ilmet. Roosa oleks ka kuskil.
Homme ootab aga ees teistsugune päev, mis pole veel üks neist katusekorteri päevist. Ootab ees Beauvoir, mis praegu üldse ei köida, sest tähtajad ei köida. Siiski siiski, jätkuvalt olen ma uhke oma Merleau-Ponty 11-lk essee üle (üle minu ootuste).

Ja varsti Tallinnas.

8 Comments:

  • At 11:30 AM, Blogger L said…

    B on täitsa põnev :), aga tähtajad vist jah mitte.

    sinna korterisse ma tulen sulle külla.

     
  • At 1:33 PM, Blogger suagatha said…

    sekundeerin mitmekordselt ja tõesti see sinna reaalsusesse tuleks külla tõesti eriti hea meelega kas siis riides või paljalt, kuidas parasjagu ilusam tundub :P

     
  • At 2:29 PM, Blogger MustMarker said…

    jätan meelde ja ootan juba külla. tulevikku.

     
  • At 2:49 PM, Blogger rinuljok said…

    Aga ma just käisin sul seal juba külas, oma kujutluses. ;) oli küll lahe, ainult et ma ei saand päris täpselt aru, mis linnas see oli...kaunis kujutluspilt tõepoolest, ainult et huvitav millal me seda realiseerima peaks... ;)

     
  • At 3:50 PM, Blogger MustMarker said…

    mõnus, et kujutlema pani. mind ka :)

     
  • At 10:07 PM, Anonymous Anonüümne said…

    kardinad pane siis sellised paksust punasest või oranžist kangast. siis on eriti mõnus valgus, kui päike paistab, aga kardinad on alles ees. kasvõi õhtuni, sest sa ärkad ju siis kui tahad. aga ajad jah unistama kuidagi siin essee kirjutamise asemel (esseesid tuleb ju ikka kirjutada blogisid lugedes:)

    kairi

     
  • At 12:14 PM, Blogger Tiram said…

    Ja sinna tahaks küll külla tulla :D Mida rohkem ma tööl käin seda enam saab mulle selgeks, et see kes tööl käimise välja mõtles oli ikka peris sõge! Kus on need inimesed, kes sellest aru saaksid, et ma olen tööl käies õnnetu ja kes tahaksid mulle niisama olemasolemise eest raha anda??? :|

     
  • At 3:33 PM, Blogger MustMarker said…

    no täpselt! I soooo hear you! (mitte, et ma ise praegu tööl käiks & imelik on see, et kui mõnd aega tööl pole käinud, hakkab lausa igatsema). seniks kuniks muidugi

     

Postita kommentaar

<< Home