Võilille märkimisväärsed mõtted

neljapäev, august 26, 2004

Loomulikult on aeg edasi liikunud ja vahepeale jäänud üks veel toredam nädalavahetus
Esiteks juba see, et vahepeal kuus päeva järjest vabadust oli, palju sai tehtud, paljusid nähtud. Rahulolu on loodud enda ja ümbritsevaga ja rohkem pole vaja. Suvilas õe sõpradega olemine-pidutsemine-vestlemine, vanade tuttavate taasavastamine, kasvõi eile õhtune-öine mariti, riina ja elega koos viibimine. Mõnusad hetked, mõttepausid, vaikuses veedetud minutid, sügavad vestlused. Kõike seda on olnud, aga pole praegu tuju kõigest pikemalt pajatada. Ja kui sa mind nii kaua näinud pole, siis äkki peaksid sa selle suhtes ise midagi ette võtma. Vaid blogi vahendusel mina sinuga küll suhtlust ette pole näinud.
Ja nii ongi....jääboiler

2 Comments:

  • At 5:44 PM, Blogger skisosiil said…

    nii nii. valus vihje mu ettevõtmatusele vanu tuttavaid näha. nojah, eks ma siis püüa midagi ses suhtes ette võtta, aga pead ei anna

    dead serious

     
  • At 6:27 PM, Blogger MustMarker said…

    Tere, ma olen su vana tuttav, tean sind, aga ei midagi enamat

    khm

     

Postita kommentaar

<< Home