Võilille märkimisväärsed mõtted

reede, juuli 02, 2004

Mõned faktid

Nimelt jah, pikalt ma sõna võtma ei hakka, pole jõudu, aga mainiksin ära ja samal ajal saaksin enda jaoks nimekirja tuttavate hulgast, kes mind täna tööl külastasid...hämmastav...

Ühesõnaga nägin ma enda vana klassiõde Marit ja tema sõbrannat, kes paaniliselt üht filosoofia raamatut otsisid, tegelikult on see päris hää raamat, Theodor Künnapas "Suuri mõtlejaid". Üllatus, sest polnud inimest alates kooli lõpetamisest näinud, tore.

Järgmisena tuli läbi üks tuttav Marko, kes vaid oma raamatu kohta küsis, veidike ümbrust uuris, muheles ja minema kõndis.

Liigume edasi mingi tüübini, kes tuli küsima, kas meile tööle on võimalik kandideerida, mille peale ma talle üsna kaheldaval häälel vastasin, et võib ikka rääkima tulla. Ning siis väitis ta, et mäletab mind kunagi Kolledžist, mina teda mitte (jeesus ma käisin seal ju miljon aastat tagasi).

Urve Eslas e. õppejõud/tudeng mu koolist, kes oli äärmiselt positiivselt meelestatud minu kohtamise üle. Temagi otsis ilmselgelt filosoofilist kirjandust, rääkis sellest, kuidas nad uusi õpilasi vastu võtavad ja kõrvale veini mekivad :)

Nii....Pets..täiesti out of the blue, aga siiski ülimalt meeldiv vaatamata tema lühidale külastusele. Alatine ma-ei-mõista-midagi nägu peas käis ringi ajades mõned sõnad juttu.

Ja samal ajal märkasin leti ääres vana koolivenda Heldarit, kes samuti töökohta otsis (alternatiiv oleks stockmann ja ma täiesti mõistan, et inimesed sinna tööle ei ihale..khmkhm) ja muidu igati ponks poiss tundus :p Aga jah...töö otsijad tulevad tagasi laupäeval lootuses midagi tarka kuulda, vähese tõenäosusega.

Ühesõnaga, te võite arvata, kas mul mitte igati põnev ja tore tööpäev polnud.... :)
Pluss veel see, et üks mu töökaaslane tundub hästi mõnus vend olevat..esimestel päevadel oli võõristav, aga praegu aina paremini paistame läbi saavat. viis pluss
Krt---pikk postitus tuli siiski

6 Comments:

  • At 9:35 AM, Blogger L said…

    mul ei käi keegi külas... *itkeb*

    aga mina nägin ka eile suurt hulka tuttavaid. maybe there's something in the water...?

     
  • At 12:06 PM, Anonymous Anonüümne said…

    no mismis!??! mina käisin ju sul külas:P ma olen üleüldse tublim külastaja maailmas (ennast kiitmast ma ei väsi)
    e

     
  • At 12:57 PM, Blogger skisosiil said…

    khöm...mina ütlen seda, et mina näen tööl ainult neid tuttavaid, kes mulle kunagi eriti meeldinud ei ole. nendest kes mulle meeldivad, olen näinud ainult kristat. ma pean siit vist aru saama, et mulle meeldivad inimesed ei käi kinos. bää.

     
  • At 4:32 PM, Blogger MustMarker said…

    There is sth in the water for sure ;)

    Aga jah..skisosiilile...loomulikult ei näe sa cc plazas tuttavaid, sest kes ikka seal väga tihti filme tahab vaadata? Shiny place with shiny walls named Coca-Cola Plaza..oh joy. Et jah..trendi värk tänapäeva teismeliste jaoks

     
  • At 4:58 PM, Blogger L said…

    tõepoolest skiso, seal ei ole preagu küll midagi, mida ma väga näha tahaks. hmh. jah, sulle saavad tuttavad raha eest külla tulla. mulle siia keegi peale bossi tütre eriti tulla ei saa. ja teda aetaks vist ka parema meelega kärbsepiitsaga taga. :P

     
  • At 6:37 PM, Anonymous Anonüümne said…

    et sa ka sellest üle ei saa:D
    e

     

Postita kommentaar

<< Home