Võilille märkimisväärsed mõtted

esmaspäev, august 16, 2004

nädalavahetus

Ma kirjutasin jutu enda näd. vahetusest, aga kõik kustus....

Ühesõnaga....näd. vahetus oli rahulolu ja täidetust tekitav, sest ei kaotatud ühtki hetke, vähemalt minu jaoks pole enda heaolu nimel lebotamine ajaraisk. Siin tööl olles pole aga suurt midagi teha, seega märksõnade abil midagi viimastest päevadest

Tähistaevas; öine kargus; soov lõputult taevast jälgida; vestlus; the massage was good, kange kohv jätkuva öö tarvis; olematule diivanile mahtumine; vestlus läbi unest vines silmade; silmside või silmade dešifreerimine :P ; rahulolu; tundma õppimine; varahommikune valgus & rammestus; reaalsus; bussipeatusesse kõmpimine ja kuri pilk; viimaks ning vaid viivuks voodi ja kodu; tööööö; tantsimine; tugev muusika; ise valmistatud õhtusöök; 12-tunnine uinak; teise inimese matkimine (I hate it); perekond

Ja nüüd olen ma jällegi tööl, oh teh joy
Tuff tuff tuff

2 Comments:

  • At 3:12 PM, Blogger skisosiil said…

    neiu, aeg on nädalavahetusest edasi liikunud. ma saan aru, et MINUL oleks loomulikult olnud kohustuslik selle aja jooksul genereerida vähemalt kolm postitust, aga nüüd peaks ka SINUL olema aeg miskit uut teada anda. seda enam, et pole sind ammu näind.

     
  • At 3:20 PM, Blogger Jason said…

    intense!

    love,
    jason mulgrew
    internet quasi-celebrity

     

Postita kommentaar

<< Home